موسیقی یا موزیک نبض خاطره سازی است که سالهاست در رگ های ما جریان دارد و قطعه های این آوای شیرین در کنار کلمات و عبارات موزون موجب شده که بسیاری با آن ها خاطره سازی کنیم و وقتی پس از مدتی یکی از آن ها را می شنویم، انگار باز گشته ایم به سال های دور تر.

امروزه با گسترش دسترسی به دنیای وب و جستجو در اینترنت، خالی از لطف نیست اگر بخواهید موزیک هایی که زمانی جز "مگا هیت" ترین آثار ایرانی بوده اند را بشنوید و دانلود نمائید.

ما به شما هلن موزیک - مرجع دانلود آهنگ های شاد و قدیمی تا بروز و جدید را معرفی می کنیم. کافی است در آدرس بار گوگل مرورگر خود عبارت هلن موزیک را تایپ کرده و وارد دنیای بی پایان آهنگ ها شوید.

خاطره انگیز ترین ها از نسل های ماندگار

در هلن موزیک می توانید به تفکیک آهنگ شاد قدیمی و سبک و خط ملودی های گذشته ی نه چندان دور را گوش کنید، در کنار آن با ورود به صفحه ی اصلی سایت، از مارکت روز آهنگ های کشورمان نیز عقب نمانید.

دانلود و پخش قطعات در هلن موزیک بسیار سریع انجام می شود؛ بدون این که وقت تلف کنید به آهنگ، کاور آهنگ و همین طور شعر آن دست می یابید. اصولا هر خواننده که شناخته شده است پس از ورود به بازار موسیقی، قطعه ی شنیده شده ای را ساخته است که شما هم ممکن است سال ها آن را نشنیده باشید و حالا یک غافلگیری بزرگ سر زدن به آنهاست.

 

دریافت جدید ترین ها و ریمیکس های شاد

در کنار این همه موسیقی می توانید ریمیکس ها و پادکست های شاد و سبک های عربی، مناسب برای میهمانی ها و دیگر ژانر ها که با نام ریمیکس شاد شناخته میشوند را در این سایت دریافت کنید، اگر قصد دارید ساعت ها موزیک را در فضا هایی مانند مهمانی، مجلس های شاد و خودرو گوش نمائید، اما دسترسی به آن ها سخت است حالا "هلن موزیک" این کار را برای راحتی شما انجام داده و کلکسیونی جالب را جمع آورده اند.

زمان ها عموما طولانی بوده و تا یک ساعت شما را بی نیاز از هر آهنگی خواهند کرد، کافی است از صفحه ی نخست سایت دانلود نمائید.

 

شیلیشبلیشبشی

 

دسته بندی و تفکیک موضوعی موزیک ها

یکی دیگر از ایراد سایت های موزیک ایرانی، تفکیک نشدن آهنگ با توجه به سبک و ژانر تولیدی آن ها می باشد، اما مشکل این بار حل شده است و شما می توانید دسته های مناسب ورزش، مهمانی، کلاسیک، آرام و ... را دریافت کنید و یا حتی ساعت ها آنلاین گوش نمائید.

کیفیت موزیک ها متفاوت است و اگر قرار است در سیستم های حرفه ای پخش شود، پیشنهاد ما به شما 320 kbps خواهد بود.

 

جستجوی بی دردسر آهنگ ها بدون اطلاع از نام آن ها

"هلن موزیک" به دلیل تهیه ترانه کار ها، این امکان را فراهم کرده است که جستجوی درون سایت از طریق متن شعر نیز انجام شود.

و جمله ی جالبی که درباره آهنگ ها می گوید: "موسیقی تنها با این هدف به ما اعطا شده که سامانی به چیزها بدهیم، و بخصوص به رابطه انسان و زمان!"