به گزارش پارس نیوز، 

شاهزاده خالد بن فرحان آل سعود از مخالفان حکومت سعودی که مقیم آلمان است، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: به طور ساده باید بگویم که به طور کلی ما به واسطه یک گروه مزدورِ صهیونیست زده حاکم بر ملت‌های عرب خود به سمت مسیر نامعلوم و هولناکی در حرکت هستیم. این گروه درحال نابودی همه ملت‌های عربی و اسلامی برای بقای تاج و تخت حکومت متعفن خود است.

وی همچنین از تلاش سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی و فرزندش محمد برای کسب دستاوردهای "خودخواهانه" شخصی به زیان فلسطینی‌ها و مسئله فلسطین سخن گفت و به "حکومت ظالمانه سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی از زمان به قدرت رسیدن در عربستان و تکروی محمد بن سلمان فرزند صهیونیست او در امور عربستان" اشاره کرد.

این شاهزاده در محکوم کردن سیاست‌های حکام عرب ادامه داد: ما از نهایت انحطاط اخلاقی در همه سطوع سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، آموزشی، رسانه‌ای و.. رنج می‌بریم.

وی تصریح کرد: جایگاه و وجهه عربستان با دستان آنها از یک کشور اسلامی برخوردار از بزرگترین وسعت و بیشترین ثروت خدادادی در خاورمیانه به کشوری خوار و پست تبدیل شده است که به طور قطع سقوط حتمی هولناکی انتظار آن را می‌کشد.

این شاهزاده سعودی از "شاهزاده احمد بن عبدالعزیز و شاهزاده مقرن بن عبدالعزیز خواست تا برای دخالت به منظور نجات مسیر حرکتی عربستان و حفظ آبروی آن تلاش کنند".

وی خطب به ملت عربستان گفت: "آیا شما از ماهیت عربی و اسلامی خود دست کشیده و لباس یهودیت و صهیونیسم به جای آن برتن کرده‌اید؟ آیا دوران نزدیکی روابط (با رژیم صهیونیستی) از سوی منفعت طلبان بی وجدان، بی اخلاق و بی شرافت به دوران عادی سازی روابط منتهی شده است؟" مردم عربستان کجا هستند؟ مردم کشور حرمین شریفین کجایند؟ خاندان من کجا هستند؟

این شاهزاده مخالف سعودی افزود: چه به سر ما آمده است؟ آیا اجسادی بی روح شده‌ایم؟ آیا بار دیگر بت پرست شده‌ایم؟ آیا انسانیت و احساسات خود را از دست داده و نیست شده‌ایم؟ آیا ایده بیان عقیده و مخالفت با واقعیت خیانت آمیز موجود جزء گناه کبیره شده است؟

شاهزاده خالد بن فرحان چندی پیش گفته بود بعد از ظلم و ستم صورت گرفته علیه پدرش خاک عربستان را ترک کرده و از بیم بازداشت شدن از سوی مسئولان سعودی در آلمان اقامت گزیده است.