به گزارش پارس نیوز، 

«یولی ادلشتاین» رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) از کشورهای مختلف خواست تا با تمام قدرت، چه نظامی و چه سیاسی، با ایران مقابله کنند.

ادلشتاین در دیدار با رئیس پارلمان فرانسه طی سفر به پاریس، گفت: «اگر کشورهای جهان می‌خواهند ستیزه‌جویی‌های ایران را متوقف کنند باید با قوه قهریه در تمام سطوح عمل کنند، از جمله برنامه تسلیحاتی هسته‌ای، برنامه موشکی بالستیک و حمایت از تروریسم».

به نوشته وبگاه "عاروتص شوع"  وی با متهم کردن ایران به داشتن برنامه تسلیحاتی هسته‌ای، از افشای اسناد ادعایی توسط «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دربار نقض تعهدات ذیل برجام توسط ایران، کرد.

رئیس کنست با ادعای اینکه توافق هسته‌ای ایران بر مبنای تعهدات دروغین شکل گرفته، افزود: «ایران برای اسرائیل یک پارانویا نیست بلکه یک تهدید جهانی است. فقط با درک این مسئله می‌توان با ایران مقابله کرد. (برجام) نه فقط اسرائیل، بلکه صلح جهانی را تهدید کرده است».

ادلشتاین آشوب‌طلبان و مخالفان حکومت جمهوری اسلامی در ایران را افراد «معتدل و میانه‌رو» توصیف کرده و تاکید کرد اگر غرب، آشوب‌های متعدد طی سال‌های اخیر را بهتر مدیریت می‌کرد اکنون شاهد یک ایران دیگر بودند.