یک رسانه محافظه‌کار آمریکایی از نحوه انتخاب لباس و پوشش غیررسمی «بارون ترامپ»، پسر ۱۱ ساله رئیس جمهور آمریکا حین بازگشت از نیوجرسی انتقاد کرد.

وبسایت آمریکایی «دیلی کالر» در مطلبی به قلم «فورد اسپرینگر» ضمن انتقاد از پوشش غیررسمی پسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نوشت: کوچکترین پسر رئیس جمهور  به گونه‌ای لباس می‌پوشد که گویی در کاخ سفید زندگی نمی‌کند. او باید برای انتخاب لباس تلاش بیشتری کند.

انتقاد از پوشش پسر کوچک ترامپ +عکس

این وبسایت ضمن ضمیمه کردن عکسی از بارون ترامپ با یک تیشرت قرمز، شلوارک و یک کفش راحتی بدون جوراب حین پیاده شدن از ایر فورس وان (هواپیمای ویژه رئیس جمهور) اعلام کرد بارون با این نحوه پوشش باعث تحقیر خانواده اش می‌شود. او باید در نحوه پوشش خود تجدید نظر کند.

در بخش دیگری از مطلب فورد اسپرینگر آمده است: بارون روز یکشنبه از نیوجرسی به کاخ سفید بازگشت. در حالی که رئیس جمهور و بانوی اول آمریکا بهترین لباس خود را به تن داشتند بارون جوان شبیه کسی بود که پریده بود داخل ایر فورس وان تا در سفر خود به سینما برود. باورن به عنوان پسر کوچک رئیس جمهور هیچ مسئولیتی ندارد، اما کمترین کاری که می‌تواند انجام دهد این است که حین دیده شدن در انظار عمومی لباس مناسبی به تن کند.

در همین حال، چلسی کلینتون، دختر هیلاری و بیل کلینتون که از ۱۲ تا ۲۰ سالگی در کاخ سفید زندگی کرده است در توئیتی از بارون دفاع کرد و نوشت: وقت آن رسیده رسانه‌ها و هرکسی دست از سر بارون بردارند و اجازه دهند او کودکی‌ای که شایسته آن است را داشته باشد. بارون یک کودک است.

کاخ سفید نیز در واکنش به مطلب این وبسایت از رسانه‌ها خواست تا به حریم خصوصی بارون به عنوان یک کودک احترام بگذارند.