همزمان با پیشروی های سریع ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در شرق و جنوب شرق استان حمص، حملات گروه تروریستی داعش علیه مواضع نیروهای محاصره شده در شهر دیرالزور افزایش یافته است.

در جدیدترین حملات، تروریست های داعش برای جبران شکست های خود، عصر امروز مواضع مردم و نیروهای محاصره شده را در شهر دیرالزور به شدت هدف قرار دادند.

 در محور نخست درگیری ها، دهها تن از تروریست ها حملات سنگینی را از حومه گورستان شهر علیه مواضع نیروهای گارد ریاست جمهوری و عشایر منطقه در پایگاه نظامی « التامین» انجام دادند.

درگیری ها در این محور 5 ساعت ادامه داشت و در نهایت با هوشیاری نیروهای سوری حملات در این محور به طور کامل دفع شد. در این درگیری ها علاوه بر انهدام چند خودروی انتحاری، 30 تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند.

در محور غربی شهر دیرالزور هم دهها تن از تروریست های داعش حملات گسترده ای را با استفاده از چند خودروی انتحاری در منطقه « بغیلیه» انجام دادند که با مقاومت نیروهای سوری این حملات به طور کامل دفع شد.

 با افزایش حملات علیه مواضع نیروهای محاصره شده در شهر دیرالزور، جنگنده های سوری و روسی حملات خود را علیه مواضع داعش درحومه شهر افزایش داده اند. در ساعت های گذشته مواضع تروریست های داعش در مناطق «حویقه، جنینه وحویجه» به شدت هدف قرار گرفته شد.