درحالی‌که خبر استعفای «شان اسپایسر»، سخنگوی کاخ سفید تنها پس از گذشت ۶ ماه از آغاز به کار دولت جدید آمریکا به سرخط خبرهای رسانه‌های آمریکایی تبدیل شده، حالا هم افشای ماجرایی عجیب از او تبدیل به سوژه‌ی جدید کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

«مایکل بِندِر»، خبرنگار روزنامه «وال استریت ژورنال» می‌گوید شان اسپایسر در حالی که کمتر از یک ماه از ورودش به کاخ سفید نگذشته نبود برای نگه داری مواد غذایی‌اش به یک یخچال کوچک نیاز پیدا می‌کند.

به گفته بندر، اسپایسر یکی از معاونان ارشدش را به دفتری در ساختمانی که کارکنان امور اجرایی کاخ سفید در آن مشغول به کار بوده‌اند می‌فرستد. دستیار اسپایسر نیز به آن‌ها می‌گوید که «آقای سخنگو به یخچال شما نیاز دارد»، ولی آن‌ها با درخواست او مخالفت می‌کنند.

اما این پایان کار نبود. خبرنگار وال استریت ژورنال می‌گوید ساعت ۸ شب و پس از تعطیلی کار این دفتر، یک دوستش در کاخ سفید دیده که اسپایسر کشان کشان یخچال موردنظرش را به دفتر کارش می‌برد.

از روز گذشته که ماجرای عجیب شان اسپایسر برملا شده، کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز سوژه جدیدی برای دست انداختن سخنگوی سابق کاخ سفید پیدا کرده‌اند.