منابع خبری می‌گویند فرد مهاجمی که شب گذشته قصد انجام حمله انتحاری در ایستگاه مرکزی متروی بروکسل داشت از هواداران داعش بوده است.
 
منابع خبری می‌گویند فرد مهاجمی که بامداد امروز، چهارشنبه قصد انجام حمله انتحاری در ایستگاه مرکزی متروی بروکسل داشت از هواداران داعش بوده است.
 
منابع پلیس گفته‌اند در آپارتمان وی پرچم گروه تروریستی داعش و مواد منفجره یافت شده است.
 
عامل انتحاریِ بروکسل از هواداران داعش بود
 
نیروهای امنیتی «ایستگاه مرکزی مترو» در بروکسل، بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) بعد از وقوع یک انفجار کوچک از انجام عملیات توسط یک مظنون به اقدام تروریستی جلوگیری کردند.
 
پلیس بلژیک اعلام کرد که این واقعه هیچ تلفاتی برای شهروندان نداشت و اوضاع به فاصله اندکی بعد از اقدام مظنون تحت کنترل درآمد. دادستان‌های فدرال بلژیک در یک کنفرانس خبری، این حادثه را «تروریستی» توصیف کردند.
 
منابع خبری همچنین امروز از کشف میخ در کمربند انفجاری مهاجم ناکام حادثه بروکسل خبر دادند. پیش از این عامل حمله تروریستی در شهر منچستر انگلیس از بمب میخی برای افزایش تلفات قربانیان استفاده کرده بود.
 
این نوع بمب، یک سلاح انفجاری دست‌ساز است که در آن از میخ‌های فلزی برای ترکش‌های ناشی از انفجار استفاده می‌شود. تروریست‌ها از این روش برای افزایش تلفات جانی استفاده می‌کنند.