در یک فیلم ویدئویی شیء پرنده معلق در هوا در آسمان دیده می‌شود، کارشناسان و جستجوکنندگان موجودات فضایی اعتقاد دارند این فیلم در سالهای ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ فیلم برداری شده است. 

مرکز Nevada-based military facility یکی از مرموز‌ترین مناطق نظامی در جهان است که در صحرای نوادا قرار گرفته و به دلیل انجام آزمایشات اتمی و وجود تاسیسات مخفیانه ارتش آمریکا سال‌ها است که هیچ شهروند عادی حق ورود به آنجا را ندارد. 

 

حضور موجودات فرازمینی در منطقه ۵۱ آمریکا + تصاویر

در عین حال مشاهده تصاویر هر از گاه موجودات عجیب و غریب یا تصاویر ماهواره‌ای مشکوک این فرضیه را ایجاد کرده که موجودات فضایی به این مکان رفت و آمد می‌کنند. 

منطقه نظامی ۵۱ در صحرای نوادا یکی از مکان‌های مورد علاقه دوستداران موجودات فضایی برای رصد و شکار این موجودات بوده هر چند که دولت آمریکا تا سال ۲۰۱۳ وجود این منطقه را به رسمیت نشناخته بود. 

 

حضور موجودات فرازمینی در منطقه ۵۱ آمریکا + تصاویر

برخی از کارشناسان اعتقاد دارند موجودات فرازمینی در این منطقه دارای پایگاه هستند و وسایل آن‌ها در این مکان مخفی شده است، کما اینکه شیء فضایی ناشناخته در فیلم ویدئویی هیچ شباهتی به تجهیزات ساخت انسان ندارد و از ساختار مهندسی متفاوتی تشکیل شده است. 

همچنین نظارت سختی از سوی دولت آمریکا بر منطقه ۵۱ اعمال می‌شود و حتی پرواز هواپیماهای غیر نظامی بر فراز آن ممنوع است. 

کارشناسان اعتقاد دارند مقامات آمریکایی اطلاعات زیادی در خصوص موجودات فضایی دارند، اما از افشای اطلاعات برای سایر مردم دنیا خودداری می‌کنند. 

 

حضور موجودات فرازمینی در منطقه ۵۱ آمریکا + تصاویر

برخی از دانشمندان برجسته از جمله بوید بوشمن که در شرکت لاکهید مارتین (سازنده انواع هواپیماهای نظامی، ترابری و سامانه‌های موشکی) کار می‌کرد اعتقاد داشت در منطقه ۵۱ پایگاه هایی برای موجودات فرازمینی و نگهداری فناوری‌های آن‌ها ذخیره و احداث شده، اما این اطلاعات بسیار محرمانه است. 

کارشناسان امیدوار هستند روزی بتوانند ادعای خود در خصوص وجود موجودات فضایی در این منطقه را به اثبات برسانند. 

حضور موجودات فرازمینی در منطقه ۵۱ آمریکا + تصاویر