خبرها از جنوب سوریه حاکیست، رژیم صهیونیستی یک بار دیگر مواضع نیروهای سوری را در استان قنیطره هدف قرار داده است.

یک منبع میدانی در استان قنیطره در گفت وگو با مشرق با تایید این خبر، اعلام  کرد: توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی دوباره به کمک عناصر تروریستی در استان قنیطره آمد.

این منبع میدانی حملات رژیم صهیونیستی را ادامه حمایت های آنان از تروریست ها توصیف کرد و افزود: توپخانه رژیم صهیونیستی مستقر در ارتفاع « ابوندی» در جولان اشغالی، مواضع نیروهای سوری را در مناطق مرزی استان قنیطره هدف قرار داد.

این منبع میدانی افزود: در حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی خسارت جانی به نیروهای سوری وارد نیامده اما آسیب های به برخی مناطق نظامی از جمله انبارهای تسلیحات وارد شده است.

 ارتفاع «ابوندی»؛ از این ارتفاع صهیونیست ها حمله کردند

این منبع میدانی به جزئیات این حمله هم اشاره کرد و گفت: مواضع نیروهای سوری در ارتفاع الکروم هدف حملات توپخانه ای صهیونیست ها  قرار گرفته است

این منبع میدانی تصریح کرد: توپخانه رژیم صهیونیستی در ابتدا یک تانک ارتش سوریه را در شهرک صمدانیه شرقی هدف قرار داد.  وی با بیان این که در ادامه صهیونیست ها با دو موشک شهر « البعث» را هدف قرار دادند، افزود: رژیم صهیونیستی با آتش توپخانه روستای الکروم را هم هدف قرار داد.

 

 این منبع میدانی گفت: به نظر می رسد همزمان با آغاز شمارش معکوس عملیات ارتش سوریه و هنگ جولان برای پاکسازی شهرک صمدانیه شرقی این حملات توسط صهیونیست ها صورت گرفته است.

 

وی از آماده باش نیروهای سوری در مناطق تحت کنترل در استان قنیطره خبر داد و گفت: همزمان با حملات توپخانه ای، پهپاد های جاسوسی رژیم صهیونیستی بر تمامی مناطقی که هدف قرار گرفته شدند، به پرواز درآمدند.

 

این منبع میدانی از رصد پهبادهای رژیم صهیونیستی توسط سامانه های دفاعی خبر داد و افزود: با شلیک متوالی ضد هوایی سوریه، پهبادها مجبور به ترک آسمان مناطق تحت کنترل نیروهای سوری در استان قنیطره شدند.

وی با بیان این که معمولا تروریست ها پس از حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی عملیات های خود را حومه شهرک « حضر» آغاز می کنند، گفت: عناصر تروریستی ماههاست که درصدد هستند با اشغال شهرک حضر، مناطق تحت کنترل خود را در استان قنیطره به جنوب غرب دمشق متصل کنند همه تاکنون همه شکست های آنان برای شکست محاصره هم قطاری هایشان در جنوب غرب دمشق با شکست روبه رو شده است.