هاشم الموسوی معارض بحرینی با بیان اینکه رژیم آل خلیفه بدترین نوع رفتار را با ملت بحرین نشان می دهد، گفت: آل خلیفه رفتار تحقیرآمیزی با مردمش دارد و اگر حمایت‌های اجنبی نبود این رژیم این گونه گستاخ نمی‌شد.

وی تاکید کرد: سرویس اطلاعات بحرین مزدورانی از بقایای حزب بعث صدام یا از پاکستان و اردن را در زندان ها به کار گرفته و به آنها اجازه تعرض و شکنجه زندانیان سیاسی را داده است.

الموسوی گفت: بنا به گفته پدر یکی از شهدای زندانی سیاسی، شهید سنکیس که هفته اخیر توسط رژیم آل سعود اعدام شد در زندان مورد سوء قصد برای تجاوز جنسی قرار گرفته بود اما چون مقاومت نشان داده بود او را با شوک الکتریکی شکنجه کردند و این ها ننگی است که ارکان آل خلیفه را نابود خواهد کرد.

فعال بحرینی با بیان اینکه ملت بحرین رفتارهای وحشیانه رژیم آل خلیفه را برنمی تابد، افزود: تظاهرات ضد حکومتی از امروز در بحرین ادامه دارد و ملت خواهان سرنگونی این رژیم است.

الموسوی حاکمان آل خلیفه را کودن و نادان توصیف کرد و گفت: آنها کاری با ملتشان می کنند که هیچ دیکتاتور یا نظام مستبدی در دنیا نکرده حتی صهیونیست ها هم چنین نمی کنند .

وی افزود: رژیم بحرین حتی در اقدامی پلید که هیچ سفاک و خونریزی روی زمین قبل از آل خلیفه نکرده لباس های آغشته به خون سه معترض سیاسی را که به ضرب گلوله اعدام کرده بود برای خانواده هایشان فرستاده تا آنها را بیشتر رنج داده و به خیال خود درس عبرتی برای دیگر معترضان باشد.

فعال بحرینی گفت: رژیم آل خلیفه طی همفکری با اسرائیل، امریکا و با کمک انگلیسی های خبیث درصدد است افراد بیگانه را از خارج از مرزها به بحرین کشانده و با اعطای تابعیت بحرینی به آنها، جایگزین ملت بحرین کند.

الموسوی گفت: بحرین روزهای دشواری را پشت سر می گذرد و رهبران جریان معارض بحرینی باید نسبت به تصمیم های خود و واکنش هایی که باید برای مقابله با گستاخی های رژیم آل خلیفه بکار گیرند، هوشیار باشند چرا که هدف از این اقدامات وحشیانه رژیم آل خلیفه تنها سرکوب یا مقابله با تظاهرات کنندگان نیست.

وی افزود: رژیم آل خلیفه مقاصد پلیدی را دنبال می کند به گونه ای که قلب ملت بحرین را هدف گرفته و همگان باید نسبت به اوضاع روزهای آتی هوشیار باشند.