عملیات خروج افراد مسلح به همراه خانواده‌هایشان از شهرک التل در حومه شمالی دمشق به پایان رسید و این افراد از طریق 52 دستگاه اتوبوس به شهر ادلب در شمال سوریه منتقل شدند.
 
‌500 نفر از افراد مسلحی که با تسلیم خود به دولت سوریه مخالفت کردند، به همراه 1200 نفر از اعضای خانواده‌های خود به شهر ادلب رفتند این در حالی بود که قرار بود روند ساماندهی وضعیت برخی از افراد مسلح که دولت سوریه با ادامه حضورشان در شهر التل موافقت کرده بود، از امروز آغاز شود تا پس از آن ارتش سوریه وارد شود و شهر را کاملا  امن اعلام کند.

شهر التل در ورودی شمالی دمشق قرار  دارد و یکی از بزرگترین مناطق حومه شمالی قلمداد می‌شود و جمعیت آن 700 هزار نفر برآورد شده است،‌این شهر بیش از سه سال بود که تحت اشغال گروه‌های تروریستی وابسته به جبهه النصره قرار داشت.

یک کارشناس میدانی تاکید کرد روند آشتی در شهر التل، بر افراد مسلح حاضر در غوطه شرقی و منطقه وادی بردی در غرب برای پذیرفتن روند آشتی با توجه به قطع راه‌های کمک‌رسانی به آنها در منطقه قلمون فشار وارد خواهد کرد و همچنین به تقویت امنیت اطراف دمشق کمک خواهد کرد.
 
شهرک خان‌الشیح هم طی دو روز گذشته شاهد توافق مشابه شهر التل بود که طی آن افراد مسلح از این شهرک به ادلب منتقل شدند و ارتش سوریه وارد آن شد و آن را منطقه‌ای کاملا امن و خالی از تروریست‌ها اعلام کرد.
 
حملات موشکی تکفیری‌ها به «نبل و الزهراء» +عکس 
 
حملات موشکی تکفیری‌ها به «نبل و الزهراء» +عکس 
 
حملات موشکی تکفیری‌ها به «نبل و الزهراء» +عکس 
 
 
 

حملات موشکی تکفیری‌ها به شهرک‌های شیعه‌نشین
خبر دیگر اینکه گروه‌های تروریستی تکفیری شهرک‌های نبل و  الزهرا در حومه شمالی حلب را با ده‌ها موشک و خمپاره هدف قرار دادند. تروریست‌های مستقر در روستای بیانون و حیان، ده‌ها موشک و خمپاره به این مناطق شیعه‌نشین شلیک کردند که به زخمی شدن شماری از غیرنظامیان منجر شد و خسارت‌های زیادی هم به منازل و تاسیسات این شهرک‌ها وارد کرد.
 
بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت که از شهرک‌های نبل و الزهراء دفاع می‌کنند،‌به حملات تکفیری‌ها پاسخ دادند.
 
حملات موشکی تکفیری‌ها به «نبل و الزهراء» +عکس 
 
حملات موشکی تکفیری‌ها به «نبل و الزهراء» +عکس