ارتش سوریه و هم پیمانانش همچنین مدرسه فنی کشاورزی و ناحیه الروافع و الهنکارات در محور شمالی شهر حلب را از کنترل تروریست ها خارج کردند.

یک منبع نظامی گفت: آزادی منطقه المقلع و کسارات العویجه و قوس العویجه در عمق یک کیلومتر و عرض یک کیلومتر در محور شمالی شهر حلب درپی از بین بردن آخرین گروه تروریست ها و منهدم کردن استحکامات آنها صورت گرفت.

یک منبع نظامی نیز خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانانش روستای الدیر خیبه در حومۀ جنوب غربی شهر دمشق را آزاد کردند.

وی افزود: در این عملیات خسارت و تلفات زیادی به تروریست ها وارد شد و باقیمانده آنها نیز به سمت دو شهرک خان الشیح و زراکیه فرار کردند.

در شهر درعا، ارتش سوریه حمله تروریست ها به مزرعه البرجاس در ریف جنوب شرقی این شهر را خنثی و خسارت و تلفات زیادی به آنها وارد کرد.

واحد توپخانه ارتش سوریه نیز شماری از تروریست‌ها را به خاک و خون کشید و سلاح های آنها را در تپه زمیطه در بحش غربی شهرک النعیمه در ریف درعا منهدم کرد.

ارتش سوریه و هم پیمانانش در حملات خود اراده های توپ تروریست های جبهه النصره را منهدم و شماری از خودروهای آنها را در ریف درعا از کار انداختند.

شماری از تروریست ها نیز در حمله دقیق ارتش سوریه به تجمع های آنها در یک اردوگاه و محله العباسیه در منطقه درعا البلد کشته و یا زخمی شدند.

در شهر حمص نیز، ارتش سوریه و نیروهای هم پیمانش در عملیاتی ویژه به مواضع تروریست های جبهه النصره در روستای السعن الاسود در شمال این شهر، دهها تروریست را کشته یا زخمی و شماری از خودروهای آنها را منهدم کردند.