منابع خبری با ارائه مستنداتی مدعی شدند که "هما عابدین"، دستیار ارشد "هیلاری کلینتون" نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، حلقه وصل کلینتون و گروه های افراطی است.

مطبوعات آمریکا "هما عابدین" را سایه کلینتون توصیف می کنند؛ زیرا به عنوان دستیار ارشد وی در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در اغلب مناسبت‌ها و رویدادها در کنار وی ظاهر می شود.
«هما عابدین»، 40 ساله، از دستیاران قدیمی "هیلاری کلینتون" در زمان تصدی سمت وزارت خارجه آمریکا و از اتباع آمریکایی پاکستانی تبار است که در زمان حاضر معاون ستاد انتخاباتی خانم کلینتون است و رقبای کلینتون وی را حلقه اتصال بین هیلاری و گروه های افراطی می دانند.
وی در ایالت میشیگان متولد شد و وقتی دو سال داشت، همراه خانواده به عربستان رفت و بعد از مدتی به آمریکا بازگشت و پدر و مادرش که هر دو مدرس بودند در دانشگاه جرج واشینگتن مشغول تدریس شدند.
عابدین همکاری خود را با هیلاری کلینتون از زمانی که وی بانوی اول آمریکا محسوب می شد، در دفتر اطلاع رسانی کاخ سفید آغاز کرد. زمانی که کلینتون مسئولیت وزارت خارجه آمریکا را عهده دار شد نیز این همکاری ادامه یافت و همچنان به قوت خود باقی است. وی سال 2010 با آنتونی وینر نماینده سابق دموکرات ایالت نیویورک ازدواج کرد.
بر اساس این گزارش درباره روابط هما عابدین با جماعت اخوان المسلمین شبهاتی وجود دارد که مخالفان کلینتون از آن بهره برداری می کنند؛ آنها وی را حلقه اتصال بین کلینتون و گروه های افراطی می دانند و حتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، هما عابدین را جاسوس سعودی در کنار تیم کلینتون توصیف کرد.