معاون رییس پلیس دبی، در جدیدترین پیام توییتری خود، با گذر از خطوط قرمز باورهای اسلامی، روایات وارد شده دربارۀ ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را که مورد پذیرش تمام مذاهب اسلامی است، به سخره گرفت.

ضاحی خلفان به تازگی در صفحۀ توییتر خود ضمن طرح این ادعا که روایات مربوط به ظهورحضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از شبکه های اجتماعی گروه انصار الله یمن سر بر آورده است، در اظهاراتی گستاخانه نوشت: «حوثی ها وقتی مواد مخدر مصرف می کنند، در شبکه های اجتماعی شان دربارۀ مهدی منتظر صحبت می کنند»(!)

خلفان در یک پیام توییتری دیگر هم دربارۀ اخوان المسلمین گفته است: «جماعت اخوان المسلمین، در دوران استعمار، برای ضربه زدن به ملی گرایان و لیبرال ها تأسیس شد تا وحدت ملی مصر را از میان ببرد ... این نقشه موفقیت آمیز بود ... مطمئنا مهم ترین گروه حامی داعش اخوان المسلمین است. خداوند به اخوان الشر خیر ندهد».

او افزوده است: «جماعت اخوان المسلمین توسط یک دستگاه اطلاعاتی غربی مسئولیت تأمین هزینه های داعش را بر عهده گرفته است ... اسنادی که از آنان جمع شده است، مزدوری آنان را نشان می دهد ... خطرناک ترین گروهی که فراماسون ها در جهان عرب پدید آورده اند، همین اخوان هستند ...تا زمانی که گروهک اخوان الماسون وجود داشته باشد، عرب ها متحد نخواهند شد».

باید اشاره شود این نخستین بار نیست که ضاحی خلفان به باورهای طوایف اسلامی و ملت های مسلمان توهین می کند. او، که به شکل مستمر، پیام های را از طریق حساب توییتر خود منتشر می کند، پروندۀ سنگینی در دشمنی با شیعیان و جمهوری اسلامی ایران دارد. بسیاری از اظهار نظر های او نیز چنان سخیف است که تا مدت ها دستمایۀ تمسخر رسانه ها و شبکه های اجتماعی را فراهم می آورد. او چندی پیش گفته بود: "من و نتانیاهو پسر عمو هستیم»!