به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، مقامات رژیم صهیونیستی به منظور متقاعد کردن مسئولان گوگل و یوتوب برای سانسور فلسطینی ها، با آنها نشستی برگزار کردند.

مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند قرار است با همکاری مسئولان گوگل و یوتوب، از انتشار ویدیوهای جنجالی فلسطینی ها در فضای مجازی جلوگیری کنند.
 
"زیپی هاتوولی" – معاون وزیر امور خارجه رژیم  صهیونیستی اظهار داشت: "مکانیزم جامعی را در اختیار داریم که با استفاده از آن، ویدیوهای جنجالی فلسطینی ها را سانسور خواهیم کرد."  
 
"هاتوولی" مدعی شد: "انتشار ویدیوی درگیری فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست به تشدید خشونت ها دامن زده است و جوانان فلسطینی را به حمله با چاقو ترغیب می کند."
 
معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی افزود: "با گوگل توافق کردیم همکاری های مشترکی را در زمینه نظارت بر مطالب منتشر شده از سوی فلسطینی ها داشته باشیم." در پی انتشار ویدیوهایی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، مقامات مذکور درصدد چنین اقدامی بر آمدند.
 
اقدام رژیم صهیونیستی در سانسور مطالب فلسطینی ها با اعتراض بسیاری از خبرنگاران مواجه شده است. تمامی خبرنگاران خارجی حاضر در اراضی اشغالی فلسطین باید مشخصات کامل خود را در اختیار ارتش رژیم صهیونیستی قرار دهند و تمامی فیلم هایی که به وسیله آنها تولید می شود نیز ابتدا باید در اداره سانسور ارتش این رژیم مورد بررسی قرار گیرد و پس از تأیید، اجازه انتشار می یابد.