به گزارش پارس ، فارس به نقل از جی اس ام آرنا، آخرین طراحی شرکت تولیدکننده اتومبیل های پورشه موسوم به Porsche Designed برای گوشی های هوشمند مربوط به Porsche Design P۳۹; ۹۹۸۱ بلک بری می شود که سال ۲۰۱۱ میلادی وارد بازار شد و کارشناسان هم اکنون در تلاشند مدل جدیدتری در این زمینه عرضه کنند.

شایعات منتشر شده بر آن است که مرکز طراحی گوشی های هوشمند لوکس در شرکت پورشه که برای مدت های طولانی فعالیت خاصی انجام نداده است، قصد دارد محصول جدید خود را به زودی به صورت رسمی معرفی کند.

منابع آگاه هم اکنون تصاویر ویدیویی روی اینترنت منتشر کرده اند که نشان می دهد شرکت پورشه به تازگی یکی دیگر از محصولات بلک بری را طراحی و آن را آماده ورود به بازار کرده است.

کارشناسان بر این باورند که این گوشی هوشمند با نام BlackBerry Porsche P۳۹; ۹۹۸۲ وارد بازار می شود که البته شرکت بلک بری پیش تر آن را با نام Z۱۰ عرضه کرده است.

این گوشی لوکس که به زودی به دست کاربران جهانی می ىسد مبتنی بر سیستم عامل BB۱۰ بلک بری ساخته شده است و کارشناسان می گویند فرآیند طراحی و تولید آن به اتمام رسیده است.

برای بدنه این گوشی در بخش محافظ باتری از جنس چرم استفاده شده است و این طور که تصاویر ویدیویی اعلام می شود، این محصول از نظر نرم افزاری تفاوتی با گوشی Z۱۰ بلک بری ندارد. پیش بینی شده است که این گوشی هوشمند لوکس اواخر سال جاری میلادی با قیمت ۲۰۰۰ دلار وارد بازار شود.