به گزارش پارس ، مهدی هدایت در گفت وگو با   تسنیم، افزود: وقتی مسکن مهر قرارداد دارد، واحد مشخص و مالکیت آن نیز معلوم است، اما یک متقاضی آمده ۱۰ میلیون تومان را برای مسکن مهر واریز کرده و می گوید یک امتیاز دارم و می خواهم آنرا بفروشم.

وی تصریح کرد: همین فرد امتیاز را به سه نفر می فروشد و نفر چهارمی از این کار اطلاع ندارد و اتفاق جالب زمانی روی می دهد که فروشنده همان ۱۰ میلیون اولیه را نیز از حساب خود برداشت می کند.

وی با تاکید بر این که ما اعلام کرده ایم که خرید و فروش امتیاز غیرقانونی است، ادامه داد: اما این که طرف قرارداد دارد و واحدش هم دارد وضعیتش مشخص است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس با اشاره به این که خرید و فروش امتیاز مسکن مهر به صورت غیرقانونی در بنگاه های املاک انجام می شود، یادآور شد: بنگاه های املاک پردیس حاضرند واحد مسکونی ۱۰۰ میلیون تومانی را در پردیس دو میلیون تومان بفروشد یک میلیون تومان سود به آنها برسد.

هدایت با اشاره به این که متاسفانه بنگاه های املاک پردیس فقط به دنبال سود خودشان هستند، گفت: چند بنگاه املاک را نیز به همین دلیل پلمب کرده ایم، اما همچنان کار خودشان را انجام می دهند.

وی با بیان این که از ۵۰۰ مغزه پردیس ۲۰۰ مغازه بنگاه املاک است، افزود: چندین بار با خسروی، رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک در این رابطه صحبت کرده ام، اما نتیجه ای در بر نداشته است.