به گزارش پارس ، عباس آخوندی در گفت وگو با فارس در پاسخ به این سوال که مردم نگران این هستند که مبادا دولت اقدامی جدی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر نکند، افزود: دولت به تمام تعهدات و قراردادهایی که بسته شده است پایپند است و هر پروژه ای که شروع شده است حتی اگر درصد پیشرفت آن نیز ناچیز باشد، دولت تا آخر با همان سبک و سیاق گذشته عمل خواهد کرد و کوچکترین تغییری به آن نخواهد داد.

وی ادامه داد: مفهوم آن این است که فردی که برای مسکن مهر ثبت نام کرده و در هر مرحله ای از کار که هست مسکن مهر خود را تحویل خواهد گرفت.

آخوندی خاطر نشان کرد: البته باید اذعان شود که ثبت نام در مسکن مهر به تنهایی ملاک این نیست که افراد صاحب مسکن می شوند بلکه این موضوع شامل افرادی است که دعوت شده و آورده خود را واریز کرده اند پس این افراد بدانند که مسکن مورد نظر آنها تحویل داده خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: باید این موضوع را متذکر شوم که برخی گمان می کنند که ثبت نام و پرکردن فرم به منزله این است که متقاضی مسکن مهر هستند اما اینطور نیست.

وی گفت: مردم و متقاضیان مسکن مهر نگران تحویل و تکمیل مابقی واحدهای مسکونی نباشند و بدانند که واحدهای آن تحویل داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما به تمام تعهدات و قراردادهایی که بسته شده است چه مربوط به افراد به عنوان خریدار و چه مربوط به پیمانکاران پایبند هستیم.

*بدقولی از پیمانکاران پذیرفتنی نیست

وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر پیمانکار مسکن مهر امروز بخواهد منصرف شود و بدقولی کند که حال چون وزیر راه و شهرسازی تغییر کرده است می خواهم اعداد و ارقام را بالا ببرم آن هم پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: در جلسه و بازدیدی که از پردیس داشتیم به نماینده انبوه سازان نیز گفتیم که همه باید پایبند به تعهد خود باشند.