به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری تسنیم: وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره تعیین نرخ خودرو افزود: فعلاً در دولت تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است و ما در حال بررسی هستیم و تا دو سه هفته آینده نتیجه اعلام می شود.

محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره اینکه شما قرار بود برنامه صد روزه ای در حوزه صنعت اعلام کنید و بعد از آن با وزیر اقتصاد جلسه ای داشته باشید، گفت: ما این موضوع را اعلام کردیم و این برنامه را در مدت یک هفته آینده ارائه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در واقع برنامه کوتاه مدت ما همین برنامه صد روزه است که مقدمات آن فراهم می شود و بعد از آن در طول زمان برنامه های بعدی را اعلام خواهیم کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره تعیین نرخ خودرو افزود: فعلاً در دولت تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است و ما در حال بررسی هستیم و تا دو سه هفته آینده نتیجه اعلام می شود.

نعمت زاده همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص سیاست های این وزارتخانه در بخش معدن، اظهارداشت: اکنون در این خصوص درحال برنامه ریزی هستیم، اما این چیزی نیست که در مدت یکی دو روز بتوانیم به نتیجه برسیم.

وی گفت: بخش معدن قطعاً باید فعال تر از گذشته باشد.