به نقل از روابط عمومی شرکت داتیس خودرو، جدیدترین شاسی بلند ولوو همزمان با بازارهای جهانی به ایران می آید. شرکت خودروسازی ولوو که پیش از این از ورود جدیدترین و البته ارزانترین شاسی بلند خود یعنی xc40به بازار خبر داده بود، این محصول جدید را همزمان با عرضه در بازارهای جهانی روانه بازار ایران می کند.

شرکت داتیس خودرو نماینده انحصاری ولوو اسپورتیو آلمان در ایران همزمان با رونمایی و شروع عرضه جدیدترین کراس اوور ولوو در دنیا از عرضه آن در ایران خبر داد. Xc40 کوچکترین و جمع و جور ترین کراس اوور ولوو است که در ایران به فروش خواهد رسید.

 

نماینده ولوو در ایران که فروش و ارائه خدمات پس از فروش به ولوو را از طریق شریک تجاری ولوو یعنی ولوو اسپورتیو آلمان برعهده دارد، پیش از این فروش پنج مدل پر مخاطب ولوو در ایران را آغاز کرده بود و حال همزمان با ورود جدیدترین مدل ولوو به بازار با در نظر گرفتن شرایط استثنایی تعداد محدودی از این کراس اوور، ایمن و پیشرفته را آغاز کرده است.

میلاد علینقی مدیر عامل داتیس خودرو با تاکید بر اینکه سواری های ولوو از این پس بنا بر نیاز و درخواست مشتری تولید و وارد کشور خواهد شد گفت: برای این کار مشتری باید سفارش ساخت خودرو را به نماینده هیکو در ایران ارائه دهد. با پرداخت بخش اندکی از مبلغ قرارداد، پیش ثبت نام خودرو انجام می شود. و داتیس خودرو سفارش ساخت خودرو را منطبق با سلیقه مشتری به کارخانه سازنده می دهد.

وی از ورود و رونمایی اولین xc40ولوو در ایران، درآینده ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: ارزانترین suvولوو با گارانتی داتیس خودرو به ایران خواهد آمد و با ورود خود به بازار خودروهای وارداتی حق انتخابی لوکس برای دوست داران خودروهای اس یو وی به وجود خواهد آورد.

علینقی تاکید کرد: کلیه خودروهای ولوو از این پس با گارانتی و خدمات پس از فروش داتیس خودرو در بازار عرضه خواهند شد.