بازار سکه در پنجمین روز هفته با روند صعودی رو به رو شد.

سکه امامی با افزایش 5 هزار و 100 تومان با قیمت یک میلیون و 247 هزار و 600 تومان در بازار عرضه شد. این در حالی است که نیم سکه با کاهش هزار تومانبه 639 هزار تومان رسید. از طرف دیگر ربع سکه با افزایش 3 هزار تومان به قیمت 354 هزار تومان رسید.

سردرگمی بازارهای خارجی/افزایش قیمت در بازار ارز و سکه

بازار ارز نیز همسو با بازار سکه با افزایش قیمت ها رو به رو شد.

دلار آمریکا با افزایش یک تومان نسبت به روز گذشته به قیمت 3 هزار و 893 تومان رسید. یورو اروپا 4 هزار و 708 تومان، پوند انگلیس 5 هزار و 274 تومان و لیر ترکیه هزار و 145 تومان است.

سردرگمی بازارهای خارجی/افزایش قیمت در بازار ارز و سکه

بر اساس گزارش سی ان بی سی ،بازار اروپا با معاملات روز چهارشنبه را با روند سردرگمی رو به رو شد. این در حالی است که بازار آسیا نوسانات اندکی رو به رو شد. نیک کی ژاپن با افزایش ۰.۰۵ درصدی رو به رو شد. از طرف دیگر کوسپی کره با کاهش ۰.۱۶ درصد رو به رو شد. اونس طلا که هفته گذشته با حدود 2 درصد افت تا قیمت هزار و 319 دلار سقوط کرده بود، دوشنبه نیز 12 دلار دیگر افت کرد و به قیمت هزار و 307 دلار رسید. شاخص دلار در بازارهای جهانی، با کاهش ۰.۱ درصد به ارزش ۹۱.۷۱ رسید.

بازار نفت بر خلاف بازارهای دیگر، با روندی صعودی رو به رو شد. نفت در بازارهای جهانی با افزایش ۱.۱۳ درصدی به قیمت 50 دلار و 04 سنت رسید.

39224