هر فروشنده موفقی یک مدل فروش برای خود دارد، ولی مدل های فروش هم می توانند مانند هر چیز دیگری قدیمی شوند. اما هیچ کدام از این مدل‌های قدیمی و یا جدید به خودی خود نمی توانند موفقیت کسب و کار شما را تضمین کنند.

بیایید با یک سوال مهم شروع کنیم تا امروز چند میلیون تومان هزینه تبلیغات بی اثر کرده اید؟ بدون یک طرح جامع کمپین تبلیغاتی؛ هزار تومان هم برای تبلیغات خود هزینه نکنید! واقعیت امروز بازاریابی با تصورات سنتی صاحبان کسب و کار فاصله بسیاری پیدا کرده است, هوشمندی و هدفمندی در انتخاب رسانه , پیام و مخاطب همه و همه در قلب یک کمپین تبلیغاتی موفق قرار دارند اول از همه بهتر است به یک تعریف مشخص از مفهوم کمپین برسیم برای این کار حتماً مقالات و ویدیوهای سایت emadg.com را به رایگان دریافت کنید.

آنچه که قصد داریم در این مقاله به آن تاکید کنیم پرهیز از تبلیغات بی نظم و بی هدف است؛ تبلیغاتی که صرفاً از روی هیجانات بازار یا تصمیمات احساسی توسط صاحبان کسب و کار گرفته می شود. به صورت کلی اگر به دنبال افزایش فروش هستید زمان بیشتری را برای طراحی مدل تبلیغاتی خود پیش بینی کنید تا به صورت هدفمند در یک بازه کوتاه و حتی ضربتی فروش خود را چند برابر کنید.

افزایش فروش شما در گروی یادگیری بیشتر است

اگر کسب و کاری را شروع کرده اید و مشتریانی دارید، بنابراین فروش شما قابل افزایش است. نکته مهم آن است که از روش‌های مناسب برای افزایش فروش استفاده کنید. بعضی از این روش‌ها بلافاصله فروش را افزایش می‌دهند. فروش، نوعی کمک به دیگران است برای ارتقای کیفیت کار و زندگی آنها. در سال های اخیر، فروش تغییرات شگرفی داشته. رقابت ها، فوق العاده شدیدتر و فروشنده ها خیلی بیشتر شده اند. آنهایی که می خواهند مشتری بیشتری جذب کنند، باید هوش و شخصیت برتری داشته باشند و حتی نوع لباس پوشیدن، صحبت کردن و راه رفتنشان هم اهمیت پیدا می کند. رقابت در فروش، مثل رقابت در مسابقات ورزشی است که اگر دایم آموزش نبینید و تمرین نکنید، رقبا از شما جلو می زنند. اگر به طور دایم بهتر نشوید، حتماً بدتر می شوید و می روید در جمع همان۸۰ درصد پایینی. (مجموعه مقالات آموزش فروش ؛ کتاب روانشناسی فروش اثر برایان تریسی)

یک پیشنهاد: موسا مارکتینگ را یاد بگیرید!

همین الان در گوگل موسا مارکتینگ را جستجو کنید وتردید نداشته باشید که یادگیری 4 اصل حیاتی  موسا قطعاً کسب و کار شما را متحول خواهد کرد و اساساً به الگوی دیگری برای تبلیغاتی خود نیاز ندارید.  ترکیب درست و با دانش موبایل؛ وب؛ سوشیال و ایمیل مارکتینگ هر استارتاپی  را می تواند به اهداف خود نزدیک کند.

ما در آکادمی موفقیت و سایت های emadg.com و alikeshavarz.com سعی کرده ایم دقیقترین و کاربردی ترین آموزش ها را در حوزه بازاریابی اینترتنی؛ کمپین های تبلیغاتی و آموزش های افزایش فروش ارائه کنیم.