پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- داود مدرسی یان- حتما همه شما در ایام گذشته، خاصا بعد از انتخابات اظهار نظر جناب اژه ای را شنیده اید که می گوید: «به یکی از مسئولین ارشد گفته ایم برادرتان فساد اقتصادی دارد آن مسئول مقاومت کرد و گفت اگر به برادرم دست بزنید اعلام جنگ می کنم!».

از قضا همه قرائن و شواهد هم نشان می دهد آن مسئول ارشد جناب آقای روحانی و برادرش است که متهم به فساد اقتصادی است.

حتما یادتان می آید طی دوسال اخیر بارها نمایندگان مجلس و برخی اعضای قوه قضا هم در رابطه با اتهامات حسین فریدون چه فریادها و افشاگری ها که نداشتند اما حسام الدین آشنا وقتی همه را تهدید به افشای متقابل کرد اکثرا به جز اقلیتی، به سوراخ های خود خزیده و فیتیله افشاگری علیه فریدون را پائین کشیدند.

حالا هم که اژه ای می گوید روحانی ما را تهدید به اعلام جنگ کرده! پس ما فریدون را بازداشت نمی کنیم! پس جناب اژه ای، خواهشمندیم اگر قرار است اینگونه جلوی مفسدان لنگ بندازید بساط را تعطیل کنید تا ما تکلیف مان را بهتر بدانیم. مگر روحانی فرمانده کل قواست که اعلام جنگ کند؟ یا شما میترسید روحانی فراخوان دهد که حامیانش تجمع کنند و شما کم بیارید؟

باید حسرت و تاسف خورد که فساد، امروز هم سیستمی شده و هم کلان و هم مفسدان داری پایگاه اجتماعی! پایگاه اجتماعی ای که متعصبانه و کورکورانه حاضر نیست جلوی فساد لیدرهای خود بایستد بلکه پشتیبانی است برای فساد رهبران جریان خود!

این اعلان جنگ قبل از آنکه وقیح بودن رئیس جمهور را نشان دهد ضعف را می رساند و با این ضعف و ذلت، اعتماد و امید مردم به کلی از بین می رود. اگر می خواهید پایه های نظام اسلامی سست نشده و دیوار بی اعتمادی بین ملت و حکومت بیش از این بلند نشود همین امروز باید با فریدون برخورد کنید. 

شاید با این برخورد در کوتاه مدت، از سوی امپراطوری رسانه ای و جریان غوغاسالار تحرکات و جنجالهایی را شاهد باشیم اما در بلند مدت به سود نظام و ملت شده و امید ملت صدچندان می شود. اگر هم نمی توانید کاری کنید از این مصاحبه های پوچ دست برداشته و آرامش مردم را برهم نزنید!