نادر مالکی امروز در چهارمین همایش تجاری و بانکی ایران - اروپا با مثبت ارزیابی کردن روابط تجاری ایران و اروپا گفت: ما به همه اهدافمان نایل شدم و دلایل خوبی برای امیدواری به آینده داریم. این چهارمین کنفرانس است و امیدوارم بتوانیم با تبادل نظرات آینده روشنی را برای روابط تجاری ایران و اروپا رقم بزنیم.

رئیس فروم بین المللی بانکداری فرانکفورت و مدیرعامل گروه مالکی با اشاره به علاقمندی طرف اروپایی برای انجام روابط تجاری با ایران افزود: اروپایی ها وارد کسب وکار ایران شده و توانسته اند با حمایت های خود ایران را به شبکه بین المللی منتقل کنند.

وی با یادآوری برگزاری سمیناری در فرانکفورت گفت: سمینارهای مخلتفی برای بهبود روابط تجاری ایران و اروپا برگزار شده است؛ از این رو هدف از برگزاری چنین همایش هایی کمک به بهبود روابط است.

رئیس فروم بین المللی بانکداری فرانکفورت با بیان اینکه ما به همه اهدافمان نایل شده ایم، افزود: دلایل خوبی برای امیدواری به آینده وجود دارد از این رو آینده درخشانی پیش روی ایران و کشورهای اروپایی وجود دارد.

مالکی با تاکید بر اینکه طبق گفته های وزارت خارجه آمریکا، ایران به همه تعهداتش عمل کرده است، تصریح کرد: وزیر خارجه آمریکا اعلام کرده است که دولت بدنبال رفع همه تحریم ها است که این نشانه ای برای خوشبینی به آینده است.

وی با بیان اینکه ثبات سیاسی برای سرمایه گذاری اهمیت بسیاری دارد، گفت: در دوران ریاست جمهوری آقای روحانی روابطی مبتنی بر اعتماد شکل گرفته و طرف اروپایی ایران را مکان خوبی برای سرمایه گذاری شناخته است.

رئیس فروم بین المللی بانکداری فرانکفورت و مدیرعامل گروه مالکی با تاکید بر اینکه ایران بهترین بستر برای شرکت های ایرانی و حتی اروپایی جهت سرمایه گذاری است، گفت: ایران می تواند بهترین شریک برای اروپا و کشورهای دیگر باشد.

وی با اشاره به تشکیل آکادمی مالکی تصریح کرد: امیدواریم خیلی زود بتوانیم زمینه های سرمایه گذاری بیشتر در کشور را فراهم کنیم.

مالکی با یادآوری برگزاری کنفرانسی در فرانکفورت از مدعوین دعوت کرد که در 24 و 25 آبان ماه سال جاری در این کنفرانس شرکت کرده تا تبادل نظرات صورت بگیرد.