به گفته وی، درآمد سالانه 35 میلیون تومان از مهم ترین ملاک های حذف یارانه بوده است.

 
در حالی که خبرنگار ما از تماس تعداد زیادی از شهروندان بابت حذف یارانه دی ماه خبر داد، گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از یک مقام مسئول در وزارت رفاه، این خبر را تایید کرد.
 
وی در گفت وگو با این ما با بیان این که حذف یارانه ها طبق روال گذشته همچنان ادامه دارد و تعداد حذف شدگان در دی ماه یکصد هزار نفر برآورد می شود، اظهار داشت: ملاک ها و معیارها در این راستا بر اساس تبصره 14 قانون بودجه تنظیم شده است. این تبصره، بر حذف افراد دارای درآمد بالای 35 میلیون تومان در سال و نیز حذف سه دهک پردرآمد که شامل 24 میلیون نفر می شود، تاکید دارد.

 اخیراً اعلام شده است آن دسته از سرپرستان خانواری که طی هفته های گذشته پیامک حذف یارانه را دریافت کرده اند باید برای اعتراض خود به سامانه هدفمندی یارانه ها به نشانی yaraneh10.ir مراجعه و اعتراض خود را اعلام کنند. نتایج بررسی اعتراض آنها طی 45روز از طریق تماس به اطلاع سرپرستان خانوار خواهد رسید. همچنین مستندات و مدارک لازم برای اثبات نیازمندی برای دریافت یارانه باید به گونه ای باشد که ثابت کند اشخاص در آینده با توجه به دارایی‌ها و میزان درآمد به یارانه نقدی نیاز دارند.

 
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه عاقبت گزارش وزارت رفاه درباره حذف یارانه‌بگیران در ماه‌های گذشته چه شد؟ گفت: این گزارش برای امضای وزیر رفاه آماده شده است و برای ارائه به مجلس تقدیم نمایندگان خواهد شد.