قیمت گوشت مرغ که طی هفته‌های اخیر با نوساناتی در جهت افزایش قیمت همراه شده بود و هر کیلوگرم آن بیش از ۸۰۰۰ تومان در مغازه‌های سطح شهر عرضه می‌شد، در حال حاضر روند کاهشی پیدا کرده است.

مهمترین دلیل این افزایش قیمت که به صورت یکباره اتفاق افتاد، از سوی مسئولان و اتحادیه مربوطه عنوان شد سرمای هوا، بارش برف و باران و مشکلات به وجود آمده در وضعیت جاده‌ها و حمل و نقل بود که زمینه ساز این افزایش قمیت شده بود.

اما اکنون بررسی‌ها از بازار و مغازه‌های عرضه گوشت و مرغ حاکی از روند نزولی قیمت مرغ در مقایسه با هفته‌های اخیر است. در حال حاضر نرخ گوشت مرغ به کمتر از ۷۰۰۰ تومان رسیده و به طور متوسط کیلویی ۶۸۰۰ تومان عرضه می‌شود که نشان‌دهنده کاهش ۱۲۰۰ تومانی نسبت به میانه‌های آذر ماه است.

در میان دیگر فرآورده‌های گوشت مرغ قیمت‌ها به طور نسبی با کاهشی روبرو شده است. فیله مرغ که گران‌ترین نوع گوشت مرغ است کیلویی ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته می‌شود.

همچنین سینه جوجه کبابی کیلویی ۱۴ هزار تومان، جوجه با کتف کیلویی ۱۳ هزار تومان، سینه مرغ کیلویی ۷۲۰۰ تومان، ران مرغ کیلویی ۷۰۰۰ تومان، بال مرغ کیلویی ۸۰۰۰ تومان، کتف مرغ کیلویی ۸۸۰۰ تومان و هر کیلوگرم مرغ سبز ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت دارد. گردن مرغ نیز که ارزان‌ترن قطعه این محصول است کیلویی ۳۶۰۰ تومان فروخته می‌شود.

انواع گوشت مرغ قیمت
گوشت مرغ تازه ۶۸۰۰ تومان
فیله مرغ ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان
سینه جوجه کبابی ۱۴ هزار تومان
جوجه با کتف ۱۳ هزار تومان
سینه مرغ ۷۲۰۰ تومان
ران مرغ ۷۰۰۰ تومان
مرغ سبز ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومان
بال مرغ ۸۰۰۰ تومان
کتف مرغ ۸۸۰۰ تومان
گردن مرغ ۳۶۰۰ تومان