امین سالاری با اشاره به دو سری نامه موافقت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با برگزاری هفتمین نمایشگاه صنایع هواییفرودگاه امام اظهار کرد: اعضای اتحادیه جلسات متعددی را با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام برگزار کرد و آنها کتبا با برگزار نمایشگاه در فرودگاه امام موافقت کردند. این در حالی بود که به دلیل فشارهایی که از بالا وارد شد به ما اعلام کردند نمایشگاه را اردیبهشت ماه برگزار کنید.

وی تصریح کرد: اتحادیه موافقت خود را با این پیشنهاد اعلام کرد و گفتیم هر سال در این تاریخ نمایشگاه را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد:‌این در حالی بود که بعدازظهر سه شنبه هفته مسئولان شهر فرودگاهی به ما گفتند که محل در نظر گرفته شده برای برگزاری نمایشگاه هوایی را به اتحادیه نمی‌دهند و "بروید جای دیگری نمایشگاه را برگزار کنید."

رئیس اتحادیه هوایی و فضایی ایران با یادآوری این‌که از بهمن سال گذشته در خصوص برگزاری نمایشگاه صنایع هوایی با شهر فرودگاهی امام خمینی وارد مذاکره شدیم، گفت: اردیبهشت ماه امسال موافقت‌نامه اولیه را دریافت کردیم ضمن آن‌که از ستاد کل نیروهای مسلح نیز مجوز برگزاری ایر شو را اخذ کرده بودیم.

سالاری افزود: در جلسه ای که با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری داشتیم، وی با اشاره به این‌که فرودگاه امام خمینی (ره) قطب فعالیت‌های هوایی کشور است، نمایشگاه صنایع هوایی در این فرودگاه برگزار شود.

وی یادآور شد:‌ متاسفانه به دلیل فشارهایی که از بالا وارد شد، اجازه برگزاری نمایشگاه هفتم صنایع هوایی را در فرودگاه امام ندادند.