عبدالرضا ملکی در خصوص قیمت گوشت گوسفندی گفت: قیمت گوشت گوسفندی نسبت به یک الی دو هفته اخیر هزار تومان کاهش یافته است و شقه گوسفندی بدون دنبه کیلویی 36 هزار تومان است.

وی در این باره  ادامه داد: قیمت هر کیلو دام زنده نسبت به دو هفته اخیر 500 تومان کاهش داشته و به کیلویی14 هزا رتومان رسیده است و امیدواریم با وجود نزدیک شدن به ایام بازگشت زائرین از عتبات عالیات مجددا شاهد افزایش قیمت دام زنده باشیم.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود قیمت دام زنده در روزهای آینده مجددا 500 تومان گران شود ولی افزایش قیمت بیشتر در حد انتظار نیست و با وجود جلوگیری از خروج دام و قاچاق به سایر کشورها بازار دام در شرایط آرامی به سر می‌برد.

ملکی با اشاره به ادامه واردت گوشت تازه از کشورهای همسایه گفت: واردت گوشت تازه از کشورهای آسیای میانه همچنان ادامه دارد و این امر موجب شده تا حدود زیادی تعادل در بازار برقرار شود و قیمت هر کیلو  26 تا 27 هزار تومان برای فروشنده و 29 هزار تومان برای خریدار است.

وی با اشاره به قیمت هفته گذشته گوشت اظهار کرد: با وجود نزدیکی به ایام بازگشت زائرین احتمال افزایش قیمت دام زنده تا 14 هزار و 500 تومان و گوشت قرمز تا 38 هزار تومان وجود دارد.