بررسی ها نشان داده استفاده از تشک و بالش غیر استاندارد ممکن است به انهدام سلول‌های پوستی منجر شده و سلامتی مصرف کننده را به خطر اندازد.  بر این اساس، تماس صورت با این گونه محصولات غیر استاندارد به علت الیاف بکار رفته در تولید این محصول در دراز مدت  ضررهای جبران ناپذیری به پوست وارد می‌کند. خطر مهم و عمده دیگری که در ارتباط با این نوع الیاف غیر استاندارد سلامتی مردم را تهدید می‌کند، ریز گردهای خطرناکی است که سرطان زا بوده و به محض قرارگیری بدن بر روی تشک یا بالش در محیط پیرامون پخش شده و استنشاق آن در طولانی مدت می‌تواند به شدت برای سلامتی زیان بار باشد.

ورود این نوع محصولات بی کیفیت به کشور در حالی صورت می‌گیرد که کالای خواب با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی با استفاده از مدرنترین دستگاه‌ها در داخل کشور تولید و عرضه می‌شود. همچنین از بعد اقتصادی نیز، اجرای سیاست های کلی در زمینه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی براساس تحکیم پایه‌های تولید داخلی و حمایت از تولید کنندگان داخلی محقق می گردد.

این حمایت از تولید با کیفیت داخل با اطلاع رسانی و آگاه کردن مصرف کنندگان و خریداران داخلی صورت می پذیرد تا همگان را نسبت به اثرات حمایت از خرید کالای ایرانی از جمله کارآفرینی برای جوانان و متخصصین و دستیابی به کالای با کیفیت بر مبنای استاندارد مصرف کنندگان ایرانی، صرفه جویی در منابع و جلوگیری از خروج ارز و نهایتاً صادرات این کالاها به خارج از کشورمان آگاه کند؛ در این میان گروه صنعتی ویستر با بهره گیری از آخرین تکنولوژی جهان از مواد 100% پنبه‌ای در تولید تشک استفاده می‌کند که هیچگونه حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کند و هرگونه قرار گرفتن سر و صورت بر روی آنها به مدت طولانی عوارض زیان باری به بار نخواهد آورد.

حتی با نگاهی کارشناسانی متوجه می‌شویم که در محصولات ساخت این شرکت از یک نوع اسفنج به عنوان سیستم پشتیبان بدن استفاده می شود که اسفنج استفاده شده در این تشک ها در شکل‌ها، ضخامت‌ها و دانسیته‌های مختلف به مشتریان احساس راحتی و سلامتی متفاوتی ارائه می‌دهد و  منجر به توزیع یکنواخت تر فشار و نتیجتاً راحتی بیشتر افراد می شود. همچنین فنرهای مورد استفاده در هر دو سیستم متصل و منفصل طوری طراحی شده که با فراهم آوردن بهترین وضعیت توزیع فشار، موجبات حفظ سلامتی ستون فقرات را فراهم آورد.

از بعد توان تأمین بازار داخلی نیز تنها همین شرکت که از سال 85 در عرصه تولید کالاهای طبی و تشک فعالیت خود را آغاز کرده است با ظرفیت تولید بالغ بر ١٢٠٠ تخته تشک، ٢٠٠٠ عدد بالش، ١٥٠٠ عدد ملحفه و ٢٠٠٠ عدد لحاف تنها در یک شیفت کاری، فعالیت های خود را تحت محوریت اقتصاد مقاومتی و تولید ملی پیش گرفته است.

از اهداف اساسی این شرکت ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب به مشتریان می باشد و در راستای تحقق آن موفق به اخذ نشان استاندارد ملی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران شده است. استفاده از جدیدترین و با کیفیت ترین مواد اولیه همراه با دانش فنی روز جهان در ویستر، این مجموعه را در صنعت تشک و کالای خواب کشور منحصر به فرد کرده است.از بعد پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز، واحد گارانتی این شرکت پس از تکمیل برگه آماده پاسخگویی به هرگونه مشکل بوجود آمده با توجه به تعهدات این بخش است. وجود سیستم پاسخگوی آنلاین در وبسایت شرکت نیز از دیگر تعهدات آن نسبت به مصرف کنندگان است.