در حالی که همچنان اختلاف‌نظرها درباره بررسی و عدم بررسی لایحه اصلاحیه قانون کار در مجلس شورای اسلامی  پابرجاست،اما بررسی این لایحه از فردا در کمیسیون اجتماعی مجلس بدون حضور کارگران و کارفرمایان شروع می‌شود.

سلمان خدادای،‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس دو روز گذشته با بیان اینکه رسیدگی به لایحه اصلاح قانون کار از روز سه‌شنبه( فردا 27 مهر ماه سال 95) در کمیسیون اجتماعی آغاز می‌شود، گفت: دولت می‌تواند با ارسال یک نامه تقاضای استرداد لایحه اصلاح قانون کار را ارائه دهد تا بلافاصله بررسی آن از دستور کار خارج شود.

خدادی در خصوص نحوه بررسی این لایحه در کمیسون اجتماعی مجلس، ادامه داد: در کمیسیون اجتماعی مجلس نمایندگان جامعه کارگری حضور دارند و می‌توانند به خوبی از حقوق کارگران در این خصوص دفاع کنند.

 اظهارات رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی در حالی است که نمایندگان کارگری و کارفرمایی بیان می کنند تا کنون هیچ گونه دعوتی از آنها برای حضور در جلسه کمیسیون اجتماعی و بررسی لایحه قانون کار از سوی مجلس یا دولت نشده است.

 همچنین خبری از نامه دولت مبنی بر تقاضای استرداد لایحه اصلاح قانون کار  از مجلس نیست و قرار است  سه‌شنبه  فردا لایحه قانون کار در کمیسیون بررسی شود و پس از آن سایر دستورکارها مورد رسیدگی قرار گیرد.