قدیری نماینده متقاضیان مسکن مهر گفت: طی دو هفته اخیر چندین جلسه را با مدیران شرکت عمران پردیس برگزار کرده‌ایم که در هر جلسه قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس (به خصوص فاز 8) تغییر کرده است.

وی با بیان این‌‌که در اولین جلسه که اواسط شهریور بود سهم آورده متقاضیان را برای یک واحد مسکونی 107 متری (متراژ مفید) حدود 61 میلیون تومان اعلام شد، تصریح کرد: این در حالی بود که کمتر از یک هفته بعد در جلسه‌ای دیگر شرکت عمران پردیس سهم آورده را حدود 4 میلیون افزایش داد و آنرا 65 میلیون تومان اعلام کرد.

وی با تاکید بر این‌که اواخر شهریور ماه نیز یکبار دیگر برای پیگیری مشکلات متقاضیان مسکن مهر با مدیران عمران پردیس جلسه‌ای برگزار شد، یادآور شد: در این جلسه نیز در کمال تعجب زمانی که درباره سهم آورده متقاضیان فاز 8 صحبت می‌کردیم شرکت عمران آنرا 68 میلیون تومان اعلام کرد.

نماینده متقاضیان مسکن مهر پردیس با تاکید بر این‌که بر اساس دستورالعمل‌های وزارت راه حدود 110 هزار تومان به قیمت مسکن مهر افزوده شده است، گفت: قیمت ساخت هر مترمربع واحد مسکن مهر بر اساس قرارداد حدود 330 هزار تومان است که با احتساب 110 هزار تومان حدود 440 هزار تومان می‌شود، این در حالی است که شرکت عمران از متقاضیان برای هر مترمربع حدود یک میلیون تومان مطالبه کرده است.

قدیری با بیان این‌که امروز برای پیگری مصائب متقاضیان مسکن مهر مقابل ساختمان وزارت راه و شهرسازی تجمع کردیم، افزود: سه شنبه هفته جاری نیز مقابل ساختمان مجلس تجمع می‌‌کنیم تا نمایندگان مردم به ظلم‌هایی که به متقاضیان مسکن مهر می‌شود رسیدگی کنند.

وی همچنین از تجمع مقابل شرکت عمران پردیس برای پیگیری این مسئله طب روزهای آینده خبر داد.