پور محمدی وزیر دادگستری، در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شب گذشته با اشاره به جزییات اجرای قانون در رابطه با کالاهای مکشوفه قاچاق گفت: در قانون هیچ تفاوتی بین کالای لوکس و غیر لوکس قاچاق وجود ندارد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تمام این کالاها باید معدوم شود.

وی تاکید کرد: صادرات مجدد کالاهای قاچاق مکشوفه معنا ندارد و کالای غیر استاندارد و قاچاق حتی نباید برای استفاده مردم کشورهای دیگر صادر شود.

وزیر دادگستری همچنین به سرنوشت خودروهای لوکس قاچاق که توسط سازمان اموال تملیکی کشف و ضبط شده اند اشاره کرد و گفت: تمام این خودروها باید معدوم شود و برای قانون پورشه و بنز قاچاق با خودروهای قاچاق معمولی تفاوتی ندارد.

 انتشار فیش های حقوقی

پورمحمدی همچنین در مورد فیش های حقوقی اشاره کرد و گفت: افرادی که از حقوق نجومی برخوردار بوده اند باید اضافه دریافت ها را برگردانند و در غیر این صورت و همچنین اگر سوء استفاده از بیت المال محرز شود متخلفان به دادگاه معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: انتشار فیش های نجومی به نفع دولت شد زیرا اگر دولت قصد داشت مسئله حقوق و دستمزدها را سامان دهد با مقاومت هایی روبرو می شد اما با مطالبه عمومی ای که در این زمینه ایجاد شده تکلیف دولت روشن است و باید این وضعیت را سامان دهد.