به گزارش پارس حسین مهاجران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، اظهار کرد: به جز ریحان، تلخون و مرزه که گلخانه ای هستند دیگر اقلام سبزی خوردن از حاشیه تهران که نسبت به دیگر نقاط قیمت کمتری دارد تامین می شود. در حال حاضر سبزی خوردن در مغازه با قیمت کیلویی هزار تا ۱۵۰۰ تومان به فروش می رسد.

گوجه فرنگی کیلویی ۱۳۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان
او ادامه داد: گوجه فرنگی که تا چند روز گذشته با قیمت ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان به فروش می رسید اکنون در میدان به قیمت ۱۳۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان و در مغازه با قیمت ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان به فروش می رسد و تفاوت قیمت در مغازه ها به دلیل تلفات زیاد گوجه فرنگی است.

پیاز مرغوب کیلویی ۱۵۰۰ تومان
وی بیان کرد: قیمت پیاز تقریبا نصف شده است و پیاز کیلویی ۲۵۰۰ تومان اکنون با قیمت ۱۵۰۰ تومان به فروش می رسد. پیاز زرد طلایی و سفید ریز با قیمت ۱۲۰۰ تومان و دزفولی با قیمت ۸۰۰ تومان به فروش می رسد که تا پنج روز آینده پیاز دزفولی باعث کاهش قیمت پیاز تا کیلویی ۱۰۰۰ تومان خواهد شد.

بادمجان کیلویی ۸۰۰ تومان
او یادآور شد: کمبود بادمجان باعث افزایش قیمت آن تا کیلویی ۴۰۰۰ تومان شده بود ولی در حال حاضر این محصول در میدان با قیمت کیلویی ۶۰۰ تومان و در سطح شهر با قیمت ۸۰۰ تا ۹۰۰ تومان به فروش می رسد.

خیار یزد ۱۲۰۰، سیب زمینی جیرفت ۱۰۰۰ و هویج کاشان کیلویی ۴۰۰ تومان
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزیجات گفت: خیار گلخانه ای یزد و ورامین به ترتیب در میدان کیلویی ۱۲۰۰ تومان و ۱۶۰۰ تومان عرضه می شود و در کنار آن سیب زمینی تازه جیرفت کیلویی ۱۰۰۰ تومان و کهنه آن کیلویی ۶۰۰ تومان عرضه می شود. همچنین هویج کاشان که در انتظار هویج دزفول است با قیمت کیلویی ۴۰۰ تومان به فروش می رسد.