به گزارش پارس به نقل از ایسنا، در حال حاضر سیم کارت های کد یک در بازار با قیمت بیش از دو میلیون و صد هزار تومان به فروش می رسند و سیم کارت های کد دو نیز قیمتی بیش از یک میلیون تومان دارند.

بنا بر اعلام فعالان بازار در حال حاضر سیم کارت کارکرده کد ۳ به قیمت ۶۵۰ هزار تومان به بالا، کد ۴ بالای ۵۰۰ هزار تومان و کد ۵ بیش از ۴۷۰ هزار تومان به فروش می رسند. همچنین سیم کارت کد ۶ به قیمت بالغ بر ۴۰۰ هزار تومان و کد ۷ بالای ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسند.

سیم کارت کد ۸ نیز اکنون با قیمت ۲۷۰ هزار تومان به بالا به فروش می رسد و کدهای ۷ و ۸ صفر به ترتیب ۳۶۰ و ۳۱۰ هزار تومان به فروش می رسند.

اما در زمینه سیم کارت اپراتورهای دیگر این روزها گفته می شود سیم کارت تالیا در بازار خیلی کم شده و خرید و فروش در این بخش تقریبا به صفر رسیده است.

خطوط رایتل هم در صورت اعتباری بودن در بازار آزاد حدود ۲۵ هزار تومان و خطوط دائمی رایتل حدود ۱۲۵ هزار تومان به فروش می رسند.

ایرانسل اعتباری نیز بنا بر رند بودن شماره اش بالای ۵۰۰۰ تومان قیمت دارد و ایرانسل دائمی که بعضا گفته می شود بسیار کم شده حدود ۱۲۰ هزار تومان قیمت دارد.

سیم کارت های اعتباری همراه اول با کد ۹۱۹ و کد ۹۱۰ که اکنون در بازار بیشتر شده نیز با قیمتی حدود ۲۰ هزار تومان به فروش می رسند.