به گزارش پارس محمود بهمنی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس « توانا» اظهار داشت: در سال ۱۳۰۷ به دلیل عرقی که مردم به بانک ملی داشتند، تصمیم گرفتند سرمایه این بانک را تامین کنند که بعد از این تصمیم سرمایه بانک توسط مردم، بازرگانان، تجار و در نهایت حتی فروش طلای زنان تامین شد.

وی افزود: لذا این بانک تنها بانکی است که به نام ملی نامگذاری شده و صاحبان حساب آن نیز به ندرت، چک برگشتی داشتند و مردم افتخار می کردند که نزد بانک ملی حساب داشته باشند. بهمنی یادآور شد: شعاری که پیش از این متعلق به بانک ملی بود، اعتماد مردم را به این بانک زیاد می کند و می توان گفت، جزء لاینفک این بانک محسوب می شود زیرا در طول زمانی متجاوز از ۸۰ سال، شعار اصلی بانک اعتماد به آن بوده و بر تارک این بانک، درخشیده و لازمه کار است.

به گفته وی، البته این شعار همواره ماندگار است و هیچگاه از بانک ملی فاصله نخواهد گرفت و در نهایت به عقیده من تغییر شعار یک بانک ۸۰ ساله کار چندان درستی نیست و اشتباه است.

پیش از این شعار بانک ملی « هر جا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران می درخشد» بود که اکنون به « این بانک ملی است» تغییر پیدا کرده است.