به گزارش پارس به نقل از فارس، نگاهی به آمارهای ۱۵ روزه ارسال پیامک در شبکه های اپراتورهای تلفن همراه علاوه بر اینکه نشان از افزایش استقبال از این محبوب ترین سرویس موبایل دارد، رکوردهای جدیدی را نیز رقم زده است.

*هجوم پیامک ها در آخرین ساعت از سال

اوج تبادل پیامک بین ساعت ۱۴ تا ۱۵ روز چهارشنبه ۳۰ اسفند ۹۱ بوده که در این یک ساعت در شبکه همراه اول ۱۰۹ میلیون و ۳۵۷ هزار پیامک و در شبکه ایرانسل ۷۷ میلیون و ۹۲۲ پیامک مبادله شد.

*آمار ۶ روزه پیامک ها در تعطیلات نوروزی ۹۲

در ۶ روز تعطیلات نوروزی (از سه شنبه ۲۹ اسفند ۹۱ تا یک شنبه ۴ فروردین ۹۲) ، در شبکه همراه اول چهار میلیارد و ۹۳ میلیون پیامک و در شبکه ایرانسل ۳ میلیارد و ۸۶۵ میلیون پیامک مبادله شده است.

*آمار ۱۵ روزه پیامک های ایرانسل در نوروز ۹۲

براساس آمار اعلامی از سوی شرکت ایرانسل، در تعطیلات ۱۵ روز نوروز ۹۲ از روز ۲۹ اسفند ۹۱ تا پایان روز ۱۳ فروردین ۹۲ در مجموع ۹ میلیارد و ۲۷۹ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۱۴۶ پیامک در شبکه این اپراتور مبادله شده است.

این اپراتور ضریب موفقیت ارسال پیامک ها را ۹۸.۵ درصد اعلام کرده است.

*آمار ۱۵ روزه پیامک های همراه اول در نوروز ۹۲

همراه اول در خصوص تعداد پیامک های مبادله شده در ۱۵ روزه تعطیلات ۹۲ این طور اعلام کرده که: در ۶ روز نخست آغاز تعطیلات (۲۹ اسفند ۹۱ تا ۴ فروردین ۹۲) ۴ میلیارد و ۹۳ میلیون پیامک در شبکه اش مبادله شده و از روزهای پنجم تا سیزدهم رفتار مشترکانش عادی و مانند میانگین ایام عادی سال بوده است.

بر این اساس و با توجه به متوسط تبادل روزانه ۴۰۰ میلیون پیامک در این شبکه، از روزهای پنجم تا سیزدهم فروردین ۹۲ بیش از ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون پیامک در شبکه همراه اول مبادله شده است.

به این ترتیب در مجموع در ۱۵ روز نوروز ۹۲ (از روز ۲۹ اسفند ۹۱ تا پایان روز ۱۳ فروردین ۹۲) ، حدود ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون پیامک در شبکه همراه اول مبادله شده است.