به گزارش پارس به نقل از ایسنا، شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: بر اساس این طرح در فروردین ماه ۹۲ در صورت ثبت نام مشترکین دائمی و اعتباری، در ساعات غیر اوج مصرف (روزهای عادی از ساعت ۲۱ الی ۸ و تمامی ساعات شبانه روز ایام تعطیلات رسمی و روزهای جمعه) پس از اتمام ۵ دقیقه مکالمه در یک تماس درون اپراتوری (به همراه اول و تلفن ثابت) ، دقایق بعدی تا سقف ۵۵ دقیقه رایگان خواهد بود.

ثبت نام در این طرح از طریق ارسال عدد ۱ لاتین به ۸۰۵۵ صورت می گیرد. (هزینه پیامک طبق تعرفه محاسبه شده و مشترک هزینه اضافه جهت ثبت نام پرداخت نمی کند) .

طرح مذکور صرفاً برای انواع مکالمات درون شبکه (به همراه اول و تلفن ثابت) بوده و شامل مکالمات خارج از شبکه (سایر اپراتورها) ، رومینگ بین‏ الملل، خارجه و سایر خدمات و سرویس‏ های همراه اول نمی شود.

در هر تماس درون شبکه (به همراه اول و تلفن ثابت) بیش از ۵ دقیقه، فقط هزینه ۵ دقیقه اول مکالمه محاسبه و پس از دقیقه پنجم در همان تماس تا ۵۵ دقیقه مکالمه رایگان است.

مشترکین دائمی همراه اول در طول اجرای طرح، می‏ توانند جهت اطلاع از میزان تخفیف بهرمند شده، عدد ۰ لاتین را به شماره ۸۰۵۵ پیامک کنند.

بازه زمانی اجرای طرح و مهلت ثبت نام فروردین ماه ۹۲ است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پرتال اپراتور اول به نشانی WWW. MCI. IR مراجعه کنند.