به گزارش پارس به نقل از تسنیم، آل کمپبل از جمله اقتصاددانان آمریکایی است که تحریم علیه ایران را غیرمنصفانه می داند و معتقد است که  آمریکا هرکاری انجام می دهد و تحریم نمی شود.

وی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهارداشت: من کاملا امیدوار به توافق هسته ای هستم. ایران نباید زیر فشارهای آمریکا برای انطباق با سیاستهای نئورالیستی برود.

کمپبل توافق بین ایران و آمریکار را به نفع مردم فقیر و کارگران جهان دانست و گفت: این توافق به نفع آن ها است تا بلکه قدرتمندترین کشور جهان یعنی آمریکا نتواند هر تجاوزی اعم از اقتصادی و نظامی را که می خواهد علیه هر کشور دیگر و در هر زمان انجام دهد.

وی با تأکید بر اینکه جنگ آمریکا علیه ایران به بهانه فعالیتهای هسته ای، جنگ اقتصادی گفت: جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران عامل خروج سرمایه گذاران خارجی از ایران بوده است.

استاد اقتصاد دانشگاه یوتا آمریکا در خصوص اثرگذار بودن توافق هسته ای بر افزایش سرمایه گذاری خارجی در ایران گفت:  من فکر می کنم توافق هسته ای سرمایه گذاری در ایران را افزایش می دهد . این که چقدر افزایش می یابد جای تحقیق دارد اما مسلما تا حدودی سرمایه گذاری خارجی در ایران افزایش پیدا می کند.