به گزارش پارس به نقل از مهر، حسيني گفت: یکسان سازی قیمت بنزین بدون توجه داشتن به حق مردم مرزنشین انجام شده و دولت باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی افزود: استان های که فاقد جایگاه سی. ان. جی اند به مانند سیستان و بلوچستان، متحمل هزینه های زیادی در افزایش قیمت بنزین شدند که جبران افزایش این میزان هزینه از سبد خانواده کم شد.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مناطقی که جایگاه سی. ان. جی وجود دارد به مردم و تاکسی‌داران هیچ فشاری به لحاظ قیمت بنزین وارد نمی شود، اما در مناطقی از کشور که پمپ گاز وجود ندارد رانندگان تاکسی با مشکلات و هزینه‌‌های زیادی روبرو می‌شوند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

حسینی گفت: دولت بدون در نظر گرفتن بسته حمایتی این طرح را اجرائی کرد که این مخالف شعار تدبیر و امید بود چرا که به رانندگان تاکسی و فعالان صنعت حمل و نقل درون شهری سیستان و بلوچستان ظلمی ماندگار روا شد.

رئیس فراکسیون مرزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیگیری حق مردم مرزنشین وظیفه این فراکسیون است، بنابراین نمایندگان فراکسیون مرزنشینان طی نامه ای از رئیس جمهور درخواست کردند که در قالب یک بسته حمایتی از رانندگان تاکسی و آژانس در استان سیستان وبلوچستان حمایت کند.

حسینی با تاکید بر اینکه دولت می تواند سهمیه ای از سوخت را برای رانندگان تاکسی سیستان و بلوچستان در نظر بگیرد، گفت: همچنین دولت می تواند, قیمتی جداگانه از سوخت مثل یارانه نقدی برای تاکسی داران این منطقه درنظر بگیرد، اما به طور قطع برای مردم این استان با توجه به محرومیت های بسیار نمی توان بهای کرایه‌های تاکسی را افزایش داد و باید در این زمینه چاره اندیشی جدی داشت.