به گزارش پارس، علی سلیمانی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: در سال 94 چند برنامه اصلی و اساسی از سوی شرکت شهرکهای صنعتی استان پیگیری و دنبال می شود که نخستین آنها پیش فروش واحدهای کارگاهی کوچک در شهرک های صنعتی است.


وی گفت: در این برنامه که اجرای آن از هفته آینده عملیاتی می شود واحدهای کارگاهی مزاحم شهری در تهران و سایر شهرها که در بافت مسکونی قرار داشته و یا محیط زیست را آلوده می کنند، بدون هیچگونه وقفه در تولید در شهرک های صنعتی استقرار می یابد.

سلیمانی افزود: تاکنون 400 باب از این کارگاه ها پیش فروش شده و برای واگذاری پنج هزار کارگاه کوچک طی سه سال آینده آمادگی وجود دارد.

وی با اشاره به آغاز واگذاری شهرک های صنعتی دماوند 2 و شهریار و استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در آینده ای نزدیک، تصریح کرد: دیگر برنامه شرکت شهرکهای صنعتی که امسال اجرایی می شود انتقال 9 هزار واحد تولیدی بزرگ مستقر در شعاع 120 کیلومتری تهران به داخل شهرک های صنعتی است که 10 هزار هکتار زمین به این منظور آماده سازی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران خاطرنشان کرد: 17 شهرک صنعتی در سطح استان تهران فعالند که دارای چهار هزار و 500 واحدی تولیدی فعال بوده و بیش از 70 هزار نفر در آنها اشتغال دارند.