به گزارش پارس ، آرمین مکوندی - معاون برنامه‌ریزی تولید شرکت پارس خودرو - در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از کاهش چند ماهه تولید خودروی تندر 90 برنامه افزایش تولید این خودرو نهایی و از هفته گذشته آغاز شد.

وی با بیان این‌که برنامه افزایش تولید تندر 90 با رنو نهایی شده و این شرکت متعهد به تامین قطعات به میزان برنامه ریزی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: تیراژ تولید تندر 90 هم اکنون از روزانه 30 دستگاه در گذشته به 50 دستگاه افزایش یافته است.

معاون برنامه‌ریزی تولید شرکت پارس خودرو ادامه داد: طبق برنامه هفته آینده تیراژ تولید تندر 90 به روزانه 70 دستگاه افزایش یافته و با ادامه روند افزایشی تولید، تیراژ تولید این محصول در ماه‌های بهمن و اسفند به روزانه بیش از 200 دستگاه در روز افزایش خواهد یافت.

وی افزود: بنابراین با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای افزایش تولید تا پایان سال تمام تعهدات ایجاد شده در زمینه فروش تندر 90 انجام خواهد شد.

مکوندی با بیان این‌که اولویت افزایش تولید تندر 90 با مدل پارس تندر این خودرو است، تصریح کرد: با توجه به توافقات صورت گرفته با رنو و افزایش تولید تندر 90 امیدواریم تولید دیگر محصولات این شرکت در پارس خودرو تسهیل شود.در این زمینه برنامه‌های اجرایی تولید خودرو ساندرو نیز طبق برنامه پیش می‌رود.