به گزارش پارس به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی عصر چهارشنبه در گردهمایی سالانه فرماندهان و مسئولان اقشار مختلف بسیج در اردوگاه شهدای دُرچه در غرب اصفهان، اظهار کرد: این نوع مدیریت باید در عرصه های فرهنگی و اقتصادی برای حل مشکلات بکار گرفته شود.


وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال دو وظیفه بر دوش ملت و مسوولان گذاشتند، افزود: منظور از عزم ملی در شعار سال، بسیج به معنای همکاری و هماهنگی همه ملت در عرصه های فرهنگی و اقتصادی و دیگر امور است.

رییس بسیج همچنین با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مداحان تصریح کرد: وظیفه ما به عنوان بسیجی و فردی ولایتمدار توجه و اجرایی کردن خواسته های معظم له است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر این که مجالس روضه خوانی باید موجب وحدت شود، افزود: همه ما باید تلاش کنیم که این مجالس وحدت آفرین باشد و موجب تفرقه نشود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه استان اصفهان با تقدیم بیش از ۲۳ هزار شهید پیشتازی خود را در دفاع و پاسداری از آرمان های امام و انقلاب اسلامی به اثبات رسانده است، افزود: باید این استان در مقابله با جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمن نیز خط شکن و الگو باشد.

سردار نقدی تصریح کرد: جنگی که دشمن در عرصه اقتصادی و فرهنگی علیه نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته یک جنگ تمام عیار است و ما نیز باید با هماهنگی و مدیریت جهادی با دشمن مقابله کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگر سخنانش با طرح این سوال که واقعا چه کسی شایستگی حاکمیت جهان را دارد، اضافه کرد: ما براساس شواهد و قرائن تاریخی معتقدیم که آمریکا و همپیمانانش بدون کوچک ترین شایستگی، حاکمیت و ولایت جهان را غصب کرده اند.

سردار نقدی گفت: همه جنگ ها و اختلافات نظام استکباری جهان با نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر همین موضوع است که ما این حاکمیت را قبول نداریم.