به گزارش پارس به نقل از مهر، گمرک ایران در بخشنامه ای خطاب به ناظرین، مدیران کل و مدیران گمرکات اجرائی کشور خواستار تعیین ارزش سواری چینی مدل GX۵ سال ۲۰۱۴ شد. در این بخشنامه آمده است: در اجرای تبصره ۶ قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره ۵۲۸ مورخ ۹۲.۱۲.۱۲ کمیته مشترک گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش ارزش سواری GX۵ سال ۲۰۱۴ ساخت چین ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری سواری وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده با در نظر گرفتن کرایه حمل و بیمه انجام گیرد.

همچنین در بخشنامه دیگری تعیین ارزش گمرکی سواری ون DONGFENG چین سال ۲۰۱۴ نیز اعلام شده و آمده است: در اجرای تبصره ۶ قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره ۵۲۸ مورخ ۹۲.۱۲.۱۳ کمیته مشترک گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواری ون DONGFENG سال ۲۰۱۴ ساخت چین ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری سواری ون وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده با در نظر گرفتن کرایه حمل و بیمه انجام گیرد.

در بخشنامه سوم به منظور تعیین ارزش گمرکی سواری HYUNDAI VELOSTER ۱.۶ L HATCH BACK سال ۲۰۱۴ آمده است: در اجرای تبصره ۶ قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره ۵۲۸ مورخ ۹۲.۱۲.۱۳ کمیته مشترک گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواری HYUNDAI VELOSTER ۱.۶ L HATCH BACK سال ۲۰۱۴ ساخت کره جنوبی ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری سواری وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده با در نظر گرفتن بیمه انجام گیرد.

طی بخشنامه دیگری درباره تعیین ارزش گمرکی سواری چینی مدل ZOTYE Z-۳۰۰ سال ۲۰۱۴ اعلام شد: در اجرای تبصره ۶ قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره ۵۲۸ کمیته مشترک گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواری Z-۳۰۰ سال ۲۰۱۴ ساخت چین ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری سواری وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده با در نظر گرفتن کرایه حمل و بیمه انجام گیرد.

تصویر ۴ بخشنامه جدید خودرویی گمرک