به گزارش پارس به نقل از ایسنا، احمد اصغری مهرآبادی اظهار کرد: دولت تمام تلاش خود را برای اتمام پروژه های مسکن مهر به کار گرفته است.

اصغری مهرآبادی با اشاره به اینکه باید تمام دستگاه های متولی، پروژه های نیمه تمام مسکن مهر را به اتمام برسانند، تصریح کرد: با کمک دستگاه های مربوطه و بانک مرکزی تا پایان سال ۹۴ پرونده مسکن مهر با تحویل به متقاضیان بسته می شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی واحدهای مسکن مهر باید با خدمات زیر بنایی تحویل داده شود، افزود: ارائه خدمات روبنایی از جمله مسجد، مدرسه، درمانگاه نیاز به اعتبارات و زمان بیشتری دارد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از شروع ساخت ۲۸۲ مدرسه در سایت های مسکن مهر سراسر کشور خبرداد و اظهار کرد: تلاش می کنیم این واحدها را به ۳۵۰ مورد افزایش دهیم.

اصغری مهرآبادی با اشاره به احداث ۷۰ کلانتری در سایت های مسکن مهر سراسر کشور افزود: در راستای افزایش خدمات روبنایی سایت های مسکن مهر جلسه ای با معاون اول رییس جمهور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملکرد خراسان جنوبی در ساخت پروژه های مسکن مهر موفقیت آمیز بوده است، تصریح کرد: از مجموع ۳۱ هزار واحد مسکن مهر تاکنون ۲۲ هزار واحد تحویل داده شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر تامین اعتبار برای ساخت دو باب مدرسه با اعتبار اولیه ۲۵۰ میلیون تومان برای هرکدام، ساخت دو کلانتری و اختصاص ۵۰ میلیون تومان برای تکمیل ساخت مدارس سایت های مسکن مهر را از مصوبات جلسه شورای مسکن استان ذکر کرد.

اصغری مهرآبادی با اشاره به اینکه اختصاص ۲۴۰۰ واحد مسکن مهر استان با مشکل مواجه هستند، افزود: در این راستا علاوه بر اختصاص ۳۰۰ هزار تومان، ۲۰۰ هزار تومان به این واحدها تخصیص داده شده است.

وی اظهار کرد: برای تامین فضای سبز سایت های مسکن مهر زمین هایی در اختیار شهرداری گذاشته شده است.

قائم مقام وزیرراه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از تشکیل کاگروه بررسی مشکلات تعاونی های مسکن مهر برای ۲۲ استان خبرداد و خاطر نشان کرد: طی چند روز آینده این کارگروه برای استان های دیگر برگزار خواهد شد.