به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ دکتر ابوالحسن فیروزآبادی در حاشیه مراسم افتتاح مرکز آموزشی، تفریحی و ورزشی شهدای بهزیستی در استان گلستان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از روز اول شکل گیری با شعار اصلی حمایت از مستضعفین فعالیت خود را آغاز کرد و در دولت تدبیر و امید هم این موضوع به وضوح مشاهده می شود.

وی با اشاره به اینکه دکتر روحانی از ابتدای دولت یازدهم سه بار از مراکز بهزیستی، بازدید از خانواده های معظم شهدا و حل مشکل درمانی بیماران خاص را در دستور کار داشتند، اظهار داشت: در سال آینده نگاه دولت با کمک مجلس به صورت کاملا جدی در بحث هدفمندی یارانه ها و در این زمینه یارانه فقط به افرادی که نیازمند هستند، پرداخت خواهد شد.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: برای اجرای هدفمندی یارانه ها باید عزم ملی صورت بگیرد و سازمان هایی مثل سازمان بهزیستی در شناسایی افراد نیازمند یارانه نقش ارزنده ای پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه این وزارتخانه از مراکز رفاهی برای معلولان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی حمایت ویژه ای خواهد داشت، یادآور شد: امیدواریم مراکز تفریحی و رفاهی که برای معلولان و مددجویان ایجاد می شود، در شان این افراد باشد، چرا که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از لحاظ بودجه ای و مالی حمایت های لازم را صورت خواهد داد.

فیروزآبادی در خصوص مراکز مشاوره ژنتیک در استان گلستان نیز خاطرنشان کرد: با توجه به بالابودن ازدواج فامیلی در این استان و بروز معلولیت ناشی از این ازدواج ها ایجاد مراکز ژنتیکی در دستور کار قرار خواهد گرفت تا این مشکل برطرف شود، البته برای احداث این مراکز حمایت های لازم از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت می گیرد.