به گزارش پارس به نقل از ایسنا، حسین دماوندی نژاد اظهار کرد: خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ از منابع تولید داخلی از اواخر ماه رمضان سال جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد با توجه به این که در سال جاری از نظر تامین نیاز داخلی یکی از بهترین سال های کشور بوده است به نظر می رسد هیچ نگرانی برای تامین گوشت مرغ و گوشت قرمز در شب عید وجود ندارد.

وی افزود: توزیع مرغ سبد کالایی به استناد ابلاغیه دولت و براساس تصمیماتی که در ستاد تنظیم بازار گرفته شده است با نیازسنجی استان های مختلف آغاز شده که این تصمیم در راستای اجرای طرح دولت برای اجرای طرح یارانه های غیر نقدی است.

این عضو هیات مدیره شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: ذخیره سازی گوشت قرمز نیز همچنان ادامه دارد و با توجه به وضعیت مناسب تولید به نظر می رسد برای تامین این محصول نیز در شب عید مشکلی وجود نخواهد داشت.

دماوندی نژاد تاکید کرد: گرچه واردات گوشت قرمز و گوشت مرغ در مقاطعی در گذشته برای احتمال بروز مشکلاتی در تولید داخلی و تامین نشدن نیاز کشور پیش بینی شده اما در حال حاضر با توجه به وضعیت تولید و رفع نقایص گذشته برای سال جاری و سال آینده به نظر می رسد هیچ نیازی به واردات گوشت مرغ و گوشت قرمز برای تامین بازار داخلی وجود ندارد.