به گزارش پارس به نقل از فارس، این گوشی هوشمند لوکس Gresso Radical R۱ نام دارد که بدنه آن از جنس تیتانیوم درجه ۵ ساخته شده است و دستگاه های پیشرفته برای ساخت هر بدنه این گوشی ۹ ساعت زمان سپری کرده اند. این بدنه سپس در اختیار کارشناسان متخصص قرار گرفته است تا به صورت دست ساز آن را پولیش دهند و برق بیاندازند که این فرآیند نیز برای هر گوشی ۴ ساعت به طول انجامیده است.

نتیجه این تلاش باعث شده است تا بدنه گوشی به خصوص در قسمت پشت بسیار زیبا به نظر برسد. بخش پشتی بدنه شامل سیستم محفاظ شیشه ای Gorilla Glass که به رنگ مشکی طراحی شده است و زیبایی آن را دوچندان کرده است. از دیگر بخش های قابل ملاحظه در بدنه این گوشی هوشمند می توان به سه کلید سخت افزاری در قسمت پایین بدنه Radical R۱ اشاره کرد که دکمه های آن از جنس آلومینیوم است و طراحی منحصر به فردی دارد. لازم به ذکر است که لوگوی شرکت Gresso روی بدنه تیتانیومی این گوشی هوشمند حک شده است.

طول، عرض و ضخامت این گوشی به ترتیب ۱۳۸،۶۹ و ۱۲ میلیمتر اعلام شده است.

شرکت سازنده برای این محصول نمایشگر مسی ۴.۵ اینچی با کیفیت qHD و تراکم ۲۴۵ پیکسل در هر اینچ مربع را در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند شامل سیستم عامل Android ۴.۱. ۲ Jelly، پردازنده چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی، دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی و حافظه داخلی ۳۶ گیگابایتی می شود.

از این گوشی هوشمند که قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را دارد، فقط ۹۹۹ دستگاه ساخته شده است. این گوشی با قیمت ۱۸۰۰ دلار فروخته می شود که البته اگر لوگوی آن در قسمت پشتی از جنس طلا باشد، باید ۵۰۰ دلار به مبلغ یاد شده اضافه کرد.