به گزارش پارس ، تهمینه میلانی کارگردان سینما در گفت وگو با تسنیم، از ساخت فیلم سینمایی « آتش بس ۲» خبر داد و گفت: پس از پایان نگارش فیلمنامه منتظر صدور پروانه ساخت هستیم تا تولید آن را آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه از دو هفته گذشته کار پیش تولید « آتش بس ۲» در تهران شروع شد، افزود: پس از صدور پروانه ساخت، کار ساخت فیلم در تهران کلید می خورد.

میلانی درخصوص بازیگران این فیلم توضیح داد: امیدوارم که این فیلم با بازیگران و عوامل سری اول آن ساخته شود ولی در صورت عدم عملی نشدن عوامل، داستان فیلم صدمه نمی خورد.

به گفته این کارگردان، در حال حاضر بخشی از لوکیشن ها و انتخاب عوامل پشت صحنه انجام شده است و در حال نهایی شدن عوامل فیلم هستیم.

وی درباره داستان « آتش بس ۲» گفت: این فیلم سینمایی در ادامه فیلم « آتش بس» آن بوده ولی قصه متفاوتی دارد که قرار است با موضوع خوشبختی تولید شود. احساس می کنم جوانان ما درک درستی از مفهوم خوشبختی در زندگی ندارند و چون نیاز مشاوره و آسیب شناسی در این زمینه احساس می شود به این موضوع پرداختیم که امیدواریم یک پله بالاتر از فیلم « آتش بس» تولید شود.

آتش بس» داستان سایه، مهندس آرشیتکت است که برای طلاق از همسرش یوسف که مهندس راه و ساختمان است، نزد وکیل می رود اما تصادفاً گذارش به مطب یک روان شناس می افتد و…

محمدرضا گلزار، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، کیکاووس یاکیده، احمد مهران فر، نیلوفر خوش خلق، محبوبه بیات، نرسی کرکیا، محمد نیک بین، السا فیروزآذر، الناز فیروزآذر، حسن گل مهدی و امیر افتخار از بازیگران این فیلم بودند.