به گزارش پارس به نقل از مهر، سعید سعدی تهیه کننده" ۵۰ قدم آخر" در این باره به خبرنگار مهر گفت: این فیلم امروز در کاشان کلید می خورد البته بابک حمیدیان بازیگر اصلی" ۵۰ قدم آخر" روز جمعه ۱۲ مهرماه جلوی دوربین می رود.

وی افزود: مابقی سکانس ها از روز جمعه در اصفهان و نجف آباد جلوی دوربین می رود.

فیلم جدید کیومرث پوراحمد که پیش از این با نام های" ایرانی" و" شناسایی" معرفی شده بود، بر اساس ایده ای از حبیب احمدزاده مقابل دوربین می رود و داستان آن درباره سرگذشت یکی از نیروهای اطلاعات و عملیات لشگر زرهی نجف اشرف در عملیات والفجر ۴ است.

این اولین همکاری کیومرث پوراحمد با بابک حمیدیان است. حمیدیان پیش از این در دو فیلم دفاع مقدسی" چ" ساخته ابراهیم حاتمی کیا و" طبل بزرگ زیر پای چپ" ساخته کاظم معصومی ایفای نقش کرده بود. در حال حاضر فیلم سینمایی" هیس، دخترها فریاد نمی زنند" با بازی بابک حمیدیان در حال اکران است.

فیلم سینمایی" ۵۰ قدم آخر" با مشارکت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ساخته می شود. فیلم" ۵۰ قدم آخر" از نظر محتوایی به نسل جوان انقلاب و جنگ می پردازد. رزمندگانی که تلاش علمی دارند تا جنگ را از حالت صرف خارج کرده و به سمت تکنیک و تاکتیک های مدرن ببرند تا با استفاده از نبوغ خود در جنگ، به پیروزی دست پیدا کنند. این فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.