به گزارش پارس به نقل از روزنامه تماشا: شنبه شب ۱۲ ترانه در برنامه « هفت ترانه» شبکه شما به مسابقه گذاشته شد که در بین آنها نام ترانه « رویا» که خواننده آن شهاب حسینی معرفی شد، نیز به چشم می خورد. این ترانه پیش از این به عنوان « شهزاده رویا» در سایت ها با نام این بازیگر به طور گسترده ای منتشر شده بود. مجری این برنامه تلویزیونی که پیش از پخش هر ترانه به معرفی خواننده اش می پرداخت، در زمان پخش « رویا» بیوگرافی کاملی را با نام سید شهاب الدین حسینی تنکابنی، همراه با میزان تحصیلات و سوابق کاری او در سینما و تلویزیون ارائه کرد.

با وجود اینکه در میان گزینه های دیگر نام خوانندگانی چون بنیامین بهادری، محسن چاوشی، فریدون اسرایی و رحیم شهریاری (خواننده آذری زبان) هم دیده می شد، اما پس از معرفی این ترانه به نام شهاب حسینی، میزان آرای این « خواننده» از سایر رقبا پیشی گرفت!

این در حالی است که خواننده این ترانه اصلا شهاب حسینی نیست و این مسئله پیش از این در پانزدهمین جشن خانه سینما از سوی خود او به نوعی تاکید شده بود. در آخرین جشن خانه سینما که در عمارت تاریخی مسعودیه تهران برگزار شد، احسان کرمی که اجرای برنامه را برعهده داشت هنگام روی صحنه رفتن حسینی این ترانه را خواند که با واکنش جالب حسینی مبنی بر اینکه « پیدات کردم صدای خودته… » روبرو شد.

همچنین احسان کرمی، مجری رادیو و تلویزیون در گفتگویی با ایسنا یادآور شد که می دانست خواننده این ترانه شهاب حسینی نیست و در واقع خواننده ای که این اثر را با ترانه بیژن ترقی و آهنگسازی همایون خرم بازخوانی کرده، مشخص نیست.